מנהל כספים תובע את מרדכי יונה בטענה להלנת שכר

טוען כי לא שולם לו שכר מאז מארס 2003, ושקבוצת יונה חייבת לו 174 אלף שקל

מנהל הכספים חיים כהן, שאמור היה להשתלב בחברת רובננקו , תובע ממרדכי יונה ומאחד משותפיו לרכישת החברה, משה אינדיק, 174 אלף שקל. כהן טוען, כי לא שולם לו שכר מאז מארס 2003. עוד נתבעת גם חברת חפציבה שבשליטת יונה.

מהתביעה, שהוגשה לביה"ד האיזורי לעבודה בירושלים, עולה, כי כהן החל לעבוד עבור יונה ואינדיק כמנהל כספים, במטרה שיעבוד בחברת הנדל"ן רובננקו, שאמורה להירכש על ידם. קבוצת יונה-חדיף זכתה בהתמחרות על רכישת השליטה ברובננקו שהיתה בהקפאת הליכים, אך ביהמ"ש העליון הוציא צו עיכוב ביצוע.

כהן טוען, כי סיכם את תנאי העסקתו עם אינדיק, והעביר העתק של הסיכום אל יונה. סוכם, כי שכרו החודשי יעמוד על 25 אלף שקל, ובנוסף ישולמו לו זכויות שונות: קרן השתלמות, ביטוח מנהלים, חופשה הבראה, הוצאות נסיעה וכלכלה.

התובע, באמצעות עו"ד אלי אלקלעי, טוען, כי על אף שהחל לעבוד באמצע חודש מארס, לא קיבל שכר. התובע, שמתגורר באשקלון, החליט שלא להגיע למשרד ולעבוד מביתו.

התובע מציין, כי בפנייתו לתשלום שכרו נאמר לו על ידי עוזרו של יונה, שמעון ביטון, כי החברה תשלם לו 31,500 שקל בתנאי לחתימה על כתב ויתור. כהן סירב.

כהן מבקש מביה"ד לחייב את יונה ושותפו לרכישת רובננקו, וכן את חברת חפציבה, לשלם לו עבור שכר שלא שולם 100 אלף שקל, הלנת שכר 37.5 אלף שקל, וכן הוצאות וזכויות סוציאליות. (ע.ב 2227/03).