אקוויטי 1 רוכשת מרכז מסחרי בפלורידה תמורת 75 מיליון דולר

המרכז, Sheridan Plaza, הנו ממרכזי הקניות הפתוחים הגדולים בפלורידה ומשתרע על כ- 42,000 מ"ר

אקוויטי 1 הודיעה היום כי רכשה מרכז מסחרי - Sheridan Plaza - תמורת 75 מיליון דולר. המרכז הנו ממרכזי הקניות הפתוחים הגדולים בפלורידה ומשתרע על כ- 42,000 מ"ר.

"רכישה זו הנה תוצאה של מאמצנו לרכוש מרכזים גדולים ודומיננטיים יותר המעוגנים בסופרמרקטים כמו גם תיקי נכסים מסחריים באזורים העירוניים של דרום ארה"ב" אמר חיים כצמן, יו"ר מועצת המנהלים של אקוויטי 1.

רכישת המרכז מחזקת את נוכחותה של EQY במגזר המרכזים המסחריים הקהילתיים המעוגנים בסופרמרקטים בדרום ארה"ב. כמו כן מדגישה הרכישה את הדומיננטיות של EQY בתחום הפעילות שלה בדרום ארה"ב ובפלורידה במיוחד.

המרכז מעוגן ע"י סופרמרקט של רשת Publix בשטח של 6000 מ"ר, חנות של אופיס דיפו בשטח של 3000 מ"ר, חנות Bed, Bath & Beyond בשטח 2800 מ"ר, חנות הלבשה בשטח של כ- 2800 מ"ר, בית מרקחת בשטח של כ- 900 מ"ר ובתי קולנוע ( 12 מסכים) של רשת AMC.

אקוויטי 1 מקבוצת גזית-גלוב הנה REIT הנסחרת ב-NYSE בשווי שוק של כ-1.1 מיליארד דולר. החברה מתמחה ברכישה, פיתוח וניהול של מרכזים מסחריים פתוחים מעוגני סופרמרקטים במדינות דרום-מזרח ארה"ב.

במהלך העשור האחרון התבססה החברה במדינת פלורידה ובדרום מזרח ארה"ב. בבעלותה כ-179 נכסים מסחריים, המשתרעים על שטח בנוי להשכרה בהיקף של כ-1.75 מיליוני מ"ר, המניבים הכנסות מהשכרה בסך של כ- 200 מיליון דולר. בנוסף, לחברה עתודות קרקע לפיתוח והשבחה עתידיים.

גזית-גלוב הנה החברה הישראלית הגדולה ביותר בתחום הנדל"ן המניב. החברה נסחרת בבורסה לני"ע ונכללת במדד ת"א 100 (שווי שוק כ- 1.3 מיליארד שקל). החברה מתמחה ברכישה, פיתוח וניהול נכסים מניבים, בעיקר בצפון אמריקה ומתמקדת במרכזים מסחריים פתוחים מעוגני סופרמרקטים.

בבעלות הקבוצה 253 נכסים מסחריים, כולל 8 מרכזים בפיתוח ו-4 שותפויות בנכסים, המשתרעים על שטח בנוי להשכרה בהיקף כולל של למעלה מ- 2.6 מיליוני מ"ר והמניבים שכר דירה שנתי בסך של כ-1.4 מיליארד שקל. בנוסף לחברה עתודות קרקע המהוות פוטנציאל להשכרה עתידית.