השמירה: מחיר אחד לשרמיסטר, מחיר אחר לציבור

החברה נדרשת לפרסם הבהרות המציגות באור חדש את המחיר שהוצע לציבור, המחזיק כ-10% ממניותיה

שבועיים לאחר פרסום הצעת רכש במחיר של 6.5 שקל למניה, מזכירה השמירה טכנולוגיות כי בעלי השליטה קיבלו אשתקד יותר מכפול תמורת מניותיהם

שבועיים לאחר פרסום הצעת רכש של קבוצת השמירה למניות הציבור בחברת השמירה טכנולוגיות מיגון, נדרשת החברה לפרסם הבהרות המציגות באור חדש את המחיר שהוצע לציבור, המחזיק כ-10% ממניותיה.

קבוצת השמירה הציעה מחיר של 6.5 שקל למניה, מעט מתחת למחיר השוק של המניות במועד הגשת ההצעה. כעת, מזכירה השמירה טכנולוגיות קיום עסקה שהתבצעה בנובמבר 2002, עת מימשו בעלי השליטה בקבוצת השמירה - האחים יגאל ועירית שרמיסטר - אופציה למכור את מניותיהם בחברה לחברה-האם במחיר של 13.3 שקל למניה, סכום שאף עודכן בחודש פברואר ל-14.2 שקל - גבוה בכ-120% ממחיר הצעת הרכש לציבור.

מכירת אחזקותיהם של האחים שרמיסטר בחברת השמירה טכנולוגיות, תמורת כ-30 מיליון שקל, נעשתה על פי אופציה שהוענקה להם במארס 2002, במסגרת הסכם בו רכשה GROUP4FALCK מדנמרק 50% ממניות החברה-האם קבוצת השמירה, תמורת 31.5 מיליון דולר (סכום שמרביתו הושקע בהון הקבוצה).

קבוצת השמירה מונה כ-14 חברות המעסיקות כ-15 אלף עובדים במגוון שירותים הכוללים שמירה ואבטחה, הדרכה מבצעית, מיגון ובקרה אלקטרוניים, ניקיון, שירותי כוח אדם, סיעוד ורווחה ושירותים פיננסיים.

חברת השמירה טכנולוגיות, אחת החברות הבנות של קבוצת השמירה, עוסקת בתכנון, התקנה ומתן שירות למערכות בקרה ומיגון, התראה בגילוי אש וכן בשירותי סיור ובקרה. החברה סיימה את הרבעון הראשון עם מכירות של 38.4 מיליון שקל ורווח נקי של מיליון שקל, בדומה לתוצאותיה ברבעון המקביל אשתקד.