אל-על הפסיקה את ההתקשרות עם ישראייר, שהפעילה עבורה מאז דצמבר 1998 את הטיסות הסדירות לירדן, ובמקומה תפעיל אירואל את הטיסות. מ-16 במאי תפעיל אירואל עבור אל-על 4 טיסות שבועיות בין נתב"ג לעמאן, במטוסי דאש-8 בעלי כ-50 מקומות ישיבה.
לאל-על אין ציוד מתאים להפעלת טיסות בהיקף נוסעים זה לירדן. המטוסים הקטנים ביותר שברשותה הם מדגם בואינג-737, בעלי כ-150 מקומות ישיבה, ומספר הנוסעים המועט יחסית בקו לעמאן אינו מצדיק את הפעלתם. מסיבה זו, ביצעה אירואל עבור אל-על את הטיסות בין חיפה ללרנקה.
מנכ"ל אירואל, מיקי ויינשטיין, הוסיף: "מעתה יופעלו הטיסות הישראליות לעמאן באותו סוג המטוס שאותו מפעילה חברת רויאל-ג'ורדניאן, והנוסע לא יצטרך להעדיף חברה זו או אחרת בשל הבדלים בציוד". לדבריו, עומדים על הפרק שיתופי פעולה נוספים בין אירואל לאל-על.
נוחי דנקנר, מבעלי ישראייר, מסר בתגובה, כי הסיבה להפסקת הטיסות עבור אל-על, היא החלטת ישראייר להעלות את המחיר שהיא גובה מאל-על עבור טיסות אלו.
אל-על מסרה, כי הרקע להחלטה הוא הצעת מחיר נמוכהיותר שהגישה אירואל
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.