פטמן מרגיש טוב בצד השני

עו"ד מיכה פטמן, בא כוחו של גלעד שרון, הוא שייעץ לו לשתוק בחקירה * הוא ייצג קודם לכן אף את את קהלני ואת שבס * עד לפני שנים לא רבות היה בצד השני של מתרס - בפרקליטות ת"א

עו"ד מיכה פטמן, בא כוחו של עו"ד גלעד שרון, הוא שייעץ לו לשתוק בחקירה. פטמן, היושב במשרד ויסגלס, אלמגור, במתכונת של שירותי משרד, טיפל כבר במספר תיקים גדולים: הוא ייצג את אביגדור קהלני, שזוכה, ואת שמעון שבס, שזוכה אף הוא, וכעת בבקשת הפרקליטות לדיון נוסף. בשני המקרים טיפל בתיקים יחד עם עו"ד דב ויסגלס, כיום מנהל לישכת רה"מ.

בדיון שהתנהל בשבוע שעבר בבקשת הפרקליטות, לחייב את גלעד שרון למסור מסמכים, טען פטמן בלהט, למניעים זרים כביכול, בניהול החקירה נגד שרון הבן, שמטרתה להפליל את אביו.

עד כמה שזה מוזר, עד לפני שנים לא רבות, פטמן היה בצד השני: פטמן גדל בפרקליטות מחוז ת"א (פלילי). במשך שנים הוא ניהל תיק עיקש ומתמשך נגד יוסי חכמי, שהיה בעל מפעל התרופות בבית שאן, על הונאת מרכז ההשקעות, בסכומים של מיליוני שקלים.

שניים מהקולגות שלו אז, היו עו"ד ליאורה גלט-ברקוביץ', הפרקליטה שהדליפה את מסמך סיריל קרן, ועו"ד גל לברטוב, הטוען בשם הפרקליטות בעניין גלעד שרון. כיום, פטמן ניצב מהעבר השני של המיתרס: עם לברטוב הוא מתעמת בבית המשפט, ולגבי גלט-ברקוביץ', הוא אומר שהיא אימתה מה שהיה עד אז רק בגדר חשדות: שהחקירה מונעת כביכול משיקולים זרים.

פטמן אומר, שהוא מצטער על גלט-ברקוביץ', שאיבדה את מקום עבודתה ופרנסתה. באשר ללברטוב, הוא אומר, כל אחד מהם עושה את עבודתו.