בחירות באילת: ראש העיר לשעבר הוכמן תובע מועמד בגין פירסום לשון הרע

הגיש קובלנה פלילית פרטית נגד יצחק-הלוי; "פרסם מודעות המטילות דברי בלע ושקר"

רפי הוכמן, ראש עיריית אילת לשעבר ומועמד לראשות העיר בבחירות הקרובות, הגיש לבית משפט השלום באילת קובלנה פלילית פרטית נגד מאיר יצחק-הלוי, מועמד לראשות העירייה, בגין פרסום לשון הרע.

באמצעות עו"ד אלדד יניב, טוען הוכמן כי הלוי השמיצו והפיץ עליו דברי שקר בעיתונות המקומית ועל גבי מודעות פרסומת שפוזרו באילת. זאת, לטענת הקובלנה, משלא הצליח הלוי לעצור בדרך דמוקרטית את סיכויו הטובים של הוכמן להיבחר מחדש לראשות העירייה.

הוכמן, היה ראש העירייה במשך 10 שנים, והוא מתמודד שוב לבחירות הקרובות באוקטובר הקרוב. בקובלנה הפלילית טוען הוכמן, כי הלוי החל מפרסם בעיתונות המקומית באילת סדרה של מודעות המטילות בו דברי בלע ושקר.

לטענתו, במודעות נכתב כאילו בעת היותו ראש העירייה דאג לעצמו ולמקורביו בכך שנכסו לעצמם נכסי ציבור שונים ובהם מספר חופים במפרץ אילת לצורך עשיית רווחים קלים ובניגוד לחוק.

הוכמן טוען עוד כי בכל הדברים שפורסמו על ידי הלוי כביכול בדרך של מודעות בחירות לגיטימיות הוא גרם לו לנזק אישי רב, ביזה אותו ברבים והשפילו בעיני הבריות.

הוכמן מבקש כי בית משפט השלום באילת ירשיע את הלוי על יסוד הקובלנה הפרטית בפרסום לשון הרע ולחייבו בהתאם בעונשים הקבועים בחוק, לרבות תשלום פיצויים והוצאות משפטיות.