היינץ ישראל מאחדת את כל החברות הבנות במסגרת שינוי ארגוני

קבוצת היינץ ישראל נמצאת מאז 1999 בשליטת קונצרן היינץ הבינלאומי (51%) ויתרת המניות מוחזקת בידי משפחת מילר

במסגרת שינוי ארגוני אוחדו כל החברות הבנות של היינץ ישראל, הכוללת את החברות היינץ-רמדיה, פורבייבי, היינץ-פודליין ושקדיה (51% בבעלות קבוצת גבע). לתפקיד מנכ"ל הקבוצה, שתפעל מעתה בניהול משותף, מונה גידי לנדסברגר.

קודם לתפקידו בקבוצת היינץ-רמדיה, כיהן לנדסברגר במשך 3 שנים כמנכ"ל רמדיה. לפני כן, שימש 5 שנים כמנהל השיווק של עלית מזון, חברת המלוחים של עלית, בשותפות בין עלית לפריטו-ליי (פפסיקו). משה מילר, ששימש עד כה כמנכ"ל הקבוצה, יכהן מעתה כיושב ראש הקבוצה.

קבוצת היינץ ישראל נמצאת מאז 1999 בשליטת קונצרן היינץ הבינלאומי (51%) ויתרת המניות מוחזקת בידי משפחת מילר. היינץ רמדיה היא חברה מובילה בתחום מזון תינוקות ואביזרי תינוקות. חברת היינץ פודליין משמשת כזרוע ההפצה של כל מוצרי הקבוצה וכן מספקת שירותי הפצה למותגים מוכרים נוספים. בין מוצרי המזון שהיא משווקת, בנוסף למוצרי היינץ, עוגיות לוטוס, תה טווינינגס ומוצרים מצופים שוקולד של שקדיה.

יו"ר הקבוצה ומבעליה, משה מילר, ציין כי בעקבות השינויים הארגוניים, צופה הקבוצה המשך צמיחה, התפתחות והשגת יעדיה האסטרטגיים.