קסטרו בודקת אפשרות להחלפת הדוגמנית רומי אבולעפיה בבקי גריפין

בחברה מתלבטים בין שתי אפשרויות: להשתמש כפריזנטורית בדמות מוכרת וידועה לציבור, או "לשלוף מאנונימיות" דמות שאינה מוכרת, שתלך ותיבנה תוך כדי מסעות הפרסום

רשת קסטרו עשויה להחליף את הפרינזטורית שלה, רומי אבולעפיה, המשמשת בתפקיד זו העונה השנייה בלבד, במישהי חדשה כבר מיד לאחר קמפיין החורף הנוכחי. ל"גלובס" נודע, כי נעשו לאחרונה נעשתה בדיקה ראשונית לשלב בתפקיד את בקי גריפין, המשמשת כיום כמגישה ב-MTV.

עוד נודע, כי בחברה מתלבטים בין שתי אפשרויות מרכזיות: להשתמש כפריזנטורית בדמות מוכרת וידועה לציבור, או "לשלוף מאנונימיות" דמות שאינה מוכרת, שתלך ותיבנה תוך כדי מסעות הפרסום.

לאור העובדה שרק לאחרונה צולם קמפיין בכיכובה של אבולעפיה בברלין, אשר נועד לקדם את קולקציית החורך הקרוב, אין לתמוה על תגובת קסטרו, שמוסרת היום (ב') באמצעות איש יחסי הציבור שלה, כי "רומי אבולעפיה מובילה את קמפיין קסטרו לחורף 2004-2003. תוכניותיה האסטרטגיות של החברה לקיץ 2004 עדיין לא עלו לסדר היום".

סביר להניח שגם אם יבשילו התוכניות להחלפתה, לא ייעשה מהלך פומבי בתקופה הקרובה, כשעדיין מוטלת על כתפיה של אבולעפיה המשימה למשוך למשך עונה שלמה נוספת לקוחות לתוך החנויות.

אבולעפיה החלה להוביל את הקמפיינים של קסטרו לפני עונה אחת בלבד. הקמפיין בכיכובה, "קסטרו, או שאין לך את זה", אמור היה ליצור שפה פרסומית חדשה, שכן הסרטונים אמורים היו למנף את היותה שחקנית מוערכת וכללו מונולוגים שלה ללא עלילה מסודרת של הסרטון.

הבחירה באבולעפיה הייתה המשך ישיר למדיניות קסטרו - לא להציג "פרצופים יפים" בלבד, כי אם לבחור דמויות רב-ממדיות, שיעניקו ערך מוסף לקמפיין.

משרד הפרסום של קסטרו זה 11 שנים הוא ראובני פרידן, והקמפיינים שיצר עם השנים עבור החברה מוערכים בענף כפורצי דרך, לפחות בכל הקשור לאופנה מקומית. על שמו רשום הסרטון המפורסם, בו פותחת יעל אבקסיס את מעילה לעיני ליאור מילר, כמו גם סרטוני קסטרו קובה בכיכובה של סנדי בר, שזכו לפרסים בחו"ל. הקמפיינים של קסטרו נחשבו כבולטים גם במשך שבע שנים בהם נעדרה החברה מהטלוויזיה, זאת, באמצעות פרסום גדול ובולט על גבי קירות ברעם.