עו"ד פינס יחקור את נסיבות קריסת בני יהודה

לדברי רשם העמותות יש לבדוק את נסיבות קריסת העמותה לאתר ולקבל את נכסיה ולבדוק את דרך ניהולה ותפקודה ופעולותיה הכספיות

עו"ד עמירם בוגט, רשם העמותות החליט למנות את עו"ד עמית פינס כחוקר של עמותת אגודת בני יהודה ת"א אשר יחקור את נסיבות קריסתה. העמותה מפעילה את קבוצת הכדורגל בני יהודה ת"א.

בהחלטה נאמר, כי מבדיקות שערך בוגט בקשר עם תפקוד העמותה עלו ממצאים לכאורה בדבר היעדר תפקוד מוסדות העמותה, העדר ועד לעמותה ואי תפקוד מוסדות הביקורת בעמותה.

לדברי בוגט, יש לבדוק את נסיבות קריסת העמותה לאתר ולקבל את נכסיה ולבדוק את דרך ניהולה ותפקודה ופעולותיה הכספיות. דו"ח ראשוני יוגש לרשם העמותות תוך 90 יום.

בבקשה של העמותה לבית המשפט להוציא נגדה צו הקפאת הליכים, נאמר, כי העמותה בגרעון כספי גדול והיא אינה יכולה לפרוע את חובותיה. בהסכמת רשם העמותות מינה בית המשפט לעמותה כמפרקים זמניים את עוה"ד עמית פינס ושחר בן עמי.

בתוך כך, הודיע רשם העמותות, כי לדעתו ראוי כי המפרקים הזמניים והעמותה הרוכשת יחתמו על הסכם מכר חדש המכיל את כל התיקונים וההבהרות שפורטו בבקשת המפרקים הזמניים בתגובת רשם העמותות, מס הכנסה וההתאחדות לכדורגל.

לדברי בוגט, במידה וממצאי החקירה יובילו לממצאים לפיהם מי מחברי העמותה הרוכשת או מנהליה אחראי לקריסתה, לא יוכל זה להמשיך ולהיות חבר בעמותה הרוכשת או נושא משרה בה.