סגיס מתפנה ל"ניהול-על" של גרנית: הציע ליוסי אנטורג לכהן כמנכ"ל סונול

אנטורג, שכיהן 7 שנים כמנכ"ל דור-אנרגיה: איני מכיר ההצעה * גרנית: צפויים שינויים פרסונליים

מנכ"ל גרנית הכרמל , עמי סגיס, הציע ליוסי אנטורג לכהן כמנכ"ל חברת הדלק סונול, שהיא אחת מארבע חברות הדלק הגדולות בארץ. כך נודע ל"גלובס".

אנטורג כיהן במשך שבע שנים כמנכ"ל דור אנרגיה , כאשר היתה בבעלות קבוצת דנקנר , והיה גם מראשי קבוצת גד זאבי. דור היתה מחלוצות הרפורמה במשק הדלק, יחד עם חברת אלון, אחרי שהתחילה להתחרות לפני כ-15 שנה בחברות הדלק הוותיקות פז, דלק וסונול. לפני שלוש שנים נרכשה דור אנרגיה על-ידי קבוצת אלון.

נודע, כי אנטורג טרם השיב לפניה של סגיס. אנטורג אמר בתגובה, כי אינו יודע במה מדובר, וכי אינו מכיר הצעה כזאת.

גרנית מסרה בתגובה, כי החברה עוברת בימים אלה שינויים ארגוניים, במסגרתם צפויים גם שינויים פרסונליים. החברה לא התייחסה ספציפית להצעה שקיבל אנטורג.

עד היום כיהן מנכ"ל גרנית במקביל גם כמנכ"ל סונול, משום שסונול היא האחזקה העיקרית של גרנית. גרנית נשלטת על-ידי משפחת בורוביץ וקבוצת גלנקור. היא עוסקת גם בתחומי הגז (סופרגז), הנדל"ן, ההתפלה והצבעים (טמבור).

סגיס, בשונה מהמנכ"ל הקודם, משה ארז, החליט להפריד בין תפקיד מנכ"ל סונול לבין תפקיד מנכ"ל גרנית, כדי שיוכל להתפנות ל"ניהול מלמעלה" של פעילויות הקבוצה. סגיס מכהן כיו"ר דירקטוריון של כל חברות גרנית. הוא נכנס לתפקידו לפני מספר חודשים.

אנטורג, בן 56, כיהן גם כיו"ר דור כימיקלים. עד לפני שנה וחצי היה מראשי קבוצת גד זאבי, כאשר כיהן כיו"ר קבוצת כלל סחר במשך שלוש שנים. כיום הוא איש עסקים פרטי.