משרד פירון יעבור מאשטרום

המשרד המשפחתי הותיק פירון משמש שנים רבות כיועץ המשפטי הקבוע של אשטרום, אבל עוזב את אשטרום גיאוגרפית; באשטרום אומרים שהעסקים בין השניים ממשיכים להתנהל כסדרם

משרד פירון, קרני, סרוב, פירון, משרד ותיק ומשפחתי, משמש שנים רבות כיועץ המשפטי הקבוע של אשטרום. במסגרת הייצוג יושב במשרדי אשטרום חלקו האחד של משרד פירון, הכולל כ-13 עורכי דין, ופחות או יותר כמספר הזה אנשי מינהלה.

המשרד ה"מרכזי", אם אפשר לקרוא לו כך, שוכן במשרדים ברחוב אלרוזורוב, ליד כיכר המדינה. כל זה עומד להשתנות: משרד פירון עובר בקרוב למשרדים באחד מבנייני המשרדים ברמת-גן. במסגרת המעבר, יחדל המשרד לקיים נציגות באשטרום, וכל עורכי הדין היושבים כיום באשטרום, יעברו עם כל השאר.

האם יש בכך ללמד משהו על היחסים בין אשטרום לפירון? מנכ"ל אשטרום, רמי נוסבאום, אומר שאין כל שינוי ביחסים. לדברי נוסבאום, משרד פירון קיבל החלטה לעבור, והיחסים עימו יימשכו כרגיל.

נוסבאום אומר, כי ההחלטה התקבלה על דעת אשטרום. לדבריו, ההחלטות בין שני הגופים, כמי שמקיימים יחסים ארוכי שנים, מתקבלות במשותף. לאשטרום, אומר נוסבאום, יהיה אולי קצת פחות נוח כשעורכי הדין של משרד פירון לא יישבו עוד במשרדיה, אך בסופו של דבר, זו דרך העבודה המקובלת מול משרדי עו"ד.

משרד פירון, אומר נוסבאום, ממשיך לטפל בתיקים של אשטרום, כפי שהיה בעבר. לא היה ניתן להשיג את עו"ד צבי פירון, ראש משרד פירון.