סדר מקוצר: בקיעים ראשונים במיזוג בין מיתר-ליקוורניק-להב לבין לשם-ברנדויין?

וגם: עו"ד יוסי עבאדי, ממשרד כספי, ייצג את רדיו כל חי, שזכתה בשבוע שעבר במכרז לרדיו לקהל הדתי באיזור זיכיון מורחב הכולל את בני ברק, ירושלים גדרה-חדרה

* בקיעים ראשונים במיזוג ההיסטרי, בין מיתר, ליקוורניק, להב לבין לשם, ברנדויין? - עו"ד ג'ף להב, שותף בלשם, ברנדויין מאז שנת 2000, הודיע על פרישתו, בעקבות המיזוג. להב, בעל רישיון עריכת דין בישראל ובארה"ב, עוסק בתחום הבינלאומי. לשם וברנדוויין ניסו לדבר על ליבו שלא יפרוש, אך להב סירב לחזור בו. לדברי עו"ד רלי לשם, להב הודיע על כוונתו לפרוש, על רקע המיזוג וכן לאור הצעות אחרות המונחות בפניו. לדברי לשם, הוא מאמין כי זו תהיה הפרישה האחרונה בעקבות המיזוג.

* ועוד בעקבות המיזוג: משרד פירון, כפי שדווח בשבוע שעבר, עובר לבית עורק ברמת-גן, קומה מתחת למשרד הממוזג מיתר, ליקוורניק, גבע ולשם, ברנדויין. מתברר, שמשרד פירון יהיה "סנדווויץ', בין שלוש הקומות של האחרון: משרד פירון יכלול שתי קומות - מתחתיו תהיה קומה אחת של המשרד הממוזג, ומעליו - שתי קומות שלו.

* עו"ד יוסי עבאדי, ממשרד כספי, ייצג את רדיו כל חי, שזכתה בשבוע שעבר במכרז לרדיו לקהל הדתי באיזור זיכיון מורחב הכולל את בני ברק, ירושלים גדרה-חדרה. הזכייה במכרז היא לאחר מאבקים משפטיים ממושכים, שכללו שני בג"צים, מצד מתחרים פיראטיים, והן בג"ץ מצד הקבוצה עצמה. נראה, שבכך לא בא הסוף, שכן הקבוצה השנייה שהתמודדה במכרז, קבוצת אופק המיוצגת בידי עו"ד הלל סומר, הודיעה כבר כי תפנה לבית המשפט כדי לערער על הזכייה. לפני כשנה ייצג עבאדי את "רדיו א-שמס, שזכתה במכרז לרדיו ערבי באיזור הצפון, וגברה על שתי קבוצות נוספות.

* לב אופיר, העוסקת בין היתר באספקת ציוד חשמל ותאורה לקבלנים בתחום הבניה, זכתה במכרז לשמש כקבלן ראשי של מינהלת הקמת קריות ממשלה ובתי משפט, להקמת היכל המשפט בנצרת. בחודש מאי האחרון, זכתה בפסק דין נגד המינהלת, שלא שילמה לה עד היום את המגיע לה בגין כך, כ-1.1 מיליון שקל. פסק הדין, הכולל גם תשלום של 47 אלף שקל שכ"ט, ניתן לאחר שהמינהלת לא הגישה בקשת רשות להתגונן במועד. עורכי דינה, חיים פרוכטר ועופר גראור, פנו כבר מספר פעמים לפרקליטות מחוז חיפה, לדאוג לתשלום הכסף, אך ללא הועיל. באחרונה פנה גרואר לחשב הכללי באוצר בדרישה אחרונה לתשלום הסכום, לפני שיגיש בקשה לפי פקודת ביזיון בית המשפט, נגד המדינה.

* נשיא המרכז הבינתחומי בהרצליה, פרופ' אוריאל רייכמן, תומך במאבקם של הסטודנטים למשפטים, נגד מסקנות ועדת גרסטל, בדבר הארכת ההתמחות בחצי שנה. ראשי הסטודנטים למשפטים, קיימו בשבוע שעבר פגישה עם רייכמן. האחרון הבטיח לסייע לסטודנטים בגיוס אנשי אקדמיה מתחום המשפט, לחתימה על מכתב משותף הקורא לשר המשפטים שלא להאריך את ההתמחות. הסטודנטים אף מאייימים בהשבתת המוסדות להשכלה גבוהה, אם יוחלט לקבל את המסקנות ולהאריך את ההתמחות.

* עו"ד אלדד יניב מייצג את מנכ"ל סולל בונה, שמעון הייבלום, בתביעת דיבה שהגיש לבית משפט השלום בת"א, בגובה כ-350 אלף שקל, נגד ידיעות אחרונות ובכירים בעיתון. הייבלום טוען, כי העיתון וכן אתר YNET פירסמו כתבה בדבר מצבת המתמודדים לראשות עיריית הרצליה, ובהם הוא. לטענתו, הכתבה יוצרת רושם כי הוא חבר עם אחרים או בשמם של אחרים, כולם קבלנים, בניסיון להדיח את ראש העיר הנוכחית, לצורך השתלטות על פרויקטים כלכליים הקשורים בעסקי הבנייה ואשר יצמיחו להם טובה אישית. בפועל, לטענתו, טענה זו תלושה מהקרקע, חסרת כל אחיזה במציאות וכולה הבל ורעות רוח.