רפי בהרב, לשעבר מנכ"ל חברת קרלסברג ישראל, מונה למשנה למנכ"ל טמפו

גורם בכיר בשוק המשקאות: "בהרב הובא לטמפו בכוונה למנותו תוך זמן קצר למנכ"ל, במקום המנכ"ל הנוכחי, דני יעקבי"

רפי בהרב , מי ששימש עד לפני כשנתיים כמנכ"ל קרלסברג ישראל מקבוצת קוקה קולה מונה למשנה למנכ"ל טמפו, אחת משלוש המתחרות הגדולות בקוקה קולה בשוק המשקאות הקלים.

בהרב (46) בעל תארים MBA באוניברסיטת תל-אביב, MCM בארתור די ליטל (בוסטון) ו-BA במדעי החברה באוניברסיטה העברית בירושלים, עבד בקוקה קולה 18 שנה, והיה אחראי להחדרת המותג קרלסברג בישראל ולמהפך השיווקי והמוצלח בפריגת, שגם היא מקבוצת קוקה קולה.

כיום מרכזת טמפו את רוב הייצור במפעל בנתניה, המייצר את כל סוגי הבירה לסוגיה וכן משקאות קלים ומוגזים באריזות אישיות ומשפחתיות. החברה מייצרת בישראל את מותגי גולדסטאר ומכבי, ומשווקת את בירות היינקן, מרפיס ועוד.

כמו כן, לחברה זיכיון בלעדי לייצור משקאות פפסי ולשיווק משקאות בקרדי בריזר. החברה, בשליטת משפחות בורנשטיין, בר ופודהורצר, מייצרת ומשווקת את משקאות ג'אמפ ואת מותג המים המינרלים סאן בנדטו, והתה הקר של ויסוצקי. לפני כשנה רכשה טמפו גם את מפעל סיידר הגליל.

גורם בכיר בשוק המשקאות אמר ל"גלובס", כי בהרב הובא לטמפו בכוונה למנותו תוך זמן קצר למנכ"ל, במקום המנכ"ל הנוכחי, דני יעקבי. לדבריו, יעקבי החל במהלך רה-ארגון בחברה, אולם בעלי השליטה בטמפו עדיין אינם מרוצים מתוצאות החברה, במיוחד לאור התחרות המחריפה וירידת כוח הקנייה בשוק מוצרי הצריכה בתקופת המיתון.

יעקבי סירב להתראיין, אך דוברת החברה הכחישה כי בהרב הובא כדי להחליף אותו.

גורם בכיר בטמפו אישר את הידיעה, והוסיף כי כוונת בעלי השליטה היתה להביא את בהרב לתפקיד מנכ"ל טמפו עוד כאשר נשקלה האפשרות שיעקובי יעבור לתפקיד מנכ"ל YES. אולם, לתפקיד אושר אמש (ג') מינויו של יו"ר תשלובת החלב של תנובה, עפר בלוך.

בהרב נחשב כאחד המנהלים המצליחים ביותר, ואיש אמונו בעבר של בעל השליטה בקוקה קולה, מוזי ורטהיים. מאז סיום תפקידו כמנכ"ל קרלסברג שימש בהרב כמנכ"ל דיגיטל אייג', יבואנית מוצרי החשמל של L.G (לאקי גולדסטאר). עתה, בתום השנתיים להם היה מחויב כצינון עם עזיבת קוקה קולה, הוא מצטרף כאמור לניהול החברה המתחרה.