Irish Broadband מרחיבה רשת האלחוטית נייחת המבוססת על מוצרי אלווריון

הרשת החדשה משלימה את הרשת הקיימת של 2.4GHz ומרחיבה את היכולות ואת טווח הכיסוי של שירותי הפס הרחב של Irish Broadband

אלווריון הודיעה היום כי חברת Irish Broadband החברה הראשונה באירלנד שמציעה שירותי גישה במהירויות של פס רחב הרחיבה את הרשת האלחוטית הנייחת שלה פעם נוספת, באמצעות ציוד של אלווריון, שסופק על ידי שותף האינטגרציה של אלווריון, חברת סימנס.

הרשת האלחוטית הנייחת רחבת הפס של Irish Broadband הושקה במאי 2003 ונבנתה תוך שימוש בציוד ה - BreezeACCESS™של אלווריון, ופועלת ברחבי דבלין בתחומי תדר של GHz 2.4 שאינם מצריכים רשיון.

בעקבות ההצלחה של הרשת הרחיבה Irish Broadband את הרשת גם לספקטרום התדרים החופשיים של GHz 5.7 תוך שימוש במוצר ה VL BreezeACCESS™ מוצר ה-OFDM החדש ורחב הסרט של אלווריון.

רשת ה GHz 5.7 של Irish Broadband נפרסה לצד רשת ה - GHz 2.4. תחנות הבסיס של מערכת ה - GHz 5.7 משמשות להזנת תחנות הבסיס של מערכת ה GHz 2.4 , על מנת להגדיל את טווח הכיסוי של הרשת.

הרשת תורחב כדי לכלול את Derry בצפון אירלנד ולאחר מכן גם ערים מרכזיות נוספות ברחבי אירלנד.

Pual Doody , מנכ"ל - Irish Broadband , אמר כי " הרשת האלחוטית הנייחת שלנו עלתה על הציפיות שלנו ושל לקוחותינו. היכולת להתקין תחנות בסיס במקום בו הביקוש הוא הגבוה ביותר אפשרה לנו לצמוח במהירות, תוך שמירה על רמת הוצאות נמוכה. עם ההרחבה של הרשת שלנו והשימוש בטכנולוגיה החדשה ביותר - רשתות של GHz 5.7 - אנחנו נהיה מסוגלים לעמוד בביקוש הגואה לשירותי פס רחב באירלנד. כמו תמיד, אלווריון הוכיחה את עצמה כשותף רב ערך ההשקעות שלה במחקר ופיתוח והייצור של ציוד שהשוק דורש הותירו רושם על לקוח נוסף. "

רודי לסר, סמנכ"ל שווק , אלווריון, הוסיף : "באופן מובן מאליו, הזמנות חוזרות הן המחמאה הגדולה ביותר שלקוחותינו יכולים לתת לנו. Irish Broadband היא דוגמא לדרך שבה רשתות אלחוטיות נייחות יכולות לאפשר לספקי שירות אלטרנטיביים לפרוס רשתות במהירות ולייצר הכנסות מיידיות".