כונס אי.סי.אם מבקש למכור פעילותה לכחול לבן יצרני מיזוג אוויר

כחול לבן הציעה לשלם כ-1.4 מיליון שקל בגין המלאי ו-400 אלף שקל בגין הרכוש הקבוע של החברה לרבות ציוד ורכבים

עו"ד אהוד שוכטוביץ, כונס נכסים ומנהל מיוחד של אי.סי.אם יצרני מיזוג אוויר, מבקש מביהמ"ש המחוזי בת"א לאשר לו להתקשר בהסכם עם חברת כחול לבן יצרני מיזוג אוויר מת"א, בהסכם למכירת פעילות חברה.

הבקשה הוגשה בהסכמת הנושה המובטח, בנק הפועלים, בעל השיעבודים הקבועים והשוטפים על רכוש החברה, ובהסכמת עו"ד ברוך חכים אשר מונה לבקשת הכנ"ר כמנהל מיוחד של החברה.

בפנייה נאמר, כי חברת כחול לבן הציעה לשלם כ-1.4 מיליון שקל בגין המלאי ו-400 אלף שקל בגין הרכוש הקבוע של החברה לרבות ציוד ורכבים. בגין 234,959 מניות רגילות של חברת ברגר הולדינגס הנסחרת בבורסה לני"ע ישולם סך השווה למכפלת מספר המניות הנמכרות במחיר המניה בבורסה במועד הקובע ומוכפל ב-70%. כחול לבן תשלם עוד 500 אלף שקל בגין מוניטין החברה, ובכלל זה הזכות להשתמש בשמה, בידע ובקשריה עם ספקים.

לדברי שוכטוביץ, זו ההצעה היחידה שהוגשה, וככל הידוע לו לא קיימים גורמים נוספים המעוניינים ברכישת פעילות החברה. בנוגע לעובדים, הרוכשת לא נתנה כל התחייבות להעסקתם, ואולם נראה כי בכוונתה להמשיך ולהעסיק מספר לא מבוטל של עובדי החברה.

הכונס מציין, כי הוא נערך בימים אלה לסגירת המפעל של החברה אותו הפעיל במשך כשישה חודשים וצמצום פעילות החברה. לדבריו, פעילותה העיקרית של החברה התבצעה בשני מישורים עיקריים: פרויקטים שונים ברחבי הארץ וייבוא וייצוא מזגנים בין היתר ללקוחה העיקרית - חברת הענק המזגנים. אולם, זו הודיעה על הפסקת הפעילות המשותפת וביטלה את הסכם הזמנת השירותים.

השופטת דניה קרת-מאיר קבעה דיון בבקשה ליום 11.11.03. (תיק פש"ר 1336/03).

יצחק דנון