בעלי עניין ממשיכים לממש: פימי ושמרוק מכרו מניות תדיראן קשר בכ-30 מיליון שקל

נראה שהמכירה נעשתה בעקבות הדו"חות מצויינים שפרסמה תדיראן קשר * אתמול מכרה דנקנר השקעות מניות מת"ב בכ-45 מיליון שקל

בעלי העניין ממשיכים לנצל את הגאות בבורסה בתל אביב ולמכור סחורה. ביומיים האחרונים מומשו בבורסה אחזקות בשווי של כ-90 מיליון שקל.

היום מכרו שני בעלי השליטה העיקריים בתדיראן קשר חלקים מאחזקותיהם בשני מהלכים נפרדים, כשהם נסמכים על הדו"חות החיוביים שפרסמה החברה הבוקר. חברת הברוקרים לידר ושות' הפיצה חבילת מניות בהיקף של 15 מיליון שקל, שמכרה שמרוק. במקביל, הפיצה פועלים-אי.בי.אי חבילת מניות בהיקף של 15 מיליון שקל, כשהמוכרת הפעם היא קרן פימי.

בסך הכל מכרו היום שתי החברות חבילות בהיקף של 30 מיליון שקל, כשההפצות נעשו במחירים שנעו בין 123-122 שקל למניה.

המכירה היום מצטרפת לשורה של מימושים שביצעו בעלי העניין בתדיראן קשר בחודשים האחרונים בהיקף כולל של 155 מיליון שקל (כולל המכירות היום). המממשת הגדולה היא שמרוק, שמכרה עד כה מניות בשווי של כ-79.2 מיליון שקל (כולל היום). פימי מכרה עד כה מניות בכ-60.5 מיליון שקל, וחזי חרמוני, מנכ"ל החברה, מכר עד כה מניות בכ-12 מיליון שקל.

אגב, בראיון ל"גלובס", הצהיר היום חרמוני כי אין בכוונתו למכור עוד מניות החברה המוחזקות על ידו. כיום מחזיק חרמוני בכ-3.3% בחברה.

קודם להפצות היום, נרשם גם אתמול מהלך נוסף של מימוש אחזקות על ידי בעלי עניין. הפעם מדובר בדנקנר אחזקות, שמכרה אתמול 4.2% ממניות מת"ב תמורת 45.1 מיליון שקל. ההפצה, שבוצעה באמצעות פועלים-אי.בי.אי, נעשתה בשער מניה של 35.5 שקל, ולאחריה ירדה אחזקתה של דנקנר אחזקות בחברה ל-43.5%.

ההפצות האחרונות מצטרפות לגל גדול של מימושי אחזקות על ידי בעלי עניין, שנרשם בחודשים האחרונים בבורסה בתל אביב, במהלכו מומשו אחזקות בהיקף של למעלה 2.5 מיליארד שקל. בין המימושים הבולטים: המכירות של אחזקות המדינה בבזק, בהיקף של למעלה ממיליארד שקל, המימושים של נוחי דנקנר בחברות השונות בקבוצת אי.די.בי והמימושים בפרטנר על ידי כל בעלי העניין בה (מת"ב, אלרון ויורוקום).