אופטיקנה תשיק עדשות יומיות במותג פרטי

תשווק את העדשות במותג הפרטי Horizon, תחתיו משווקת הרשת עדשות צבעוניות, עדשות לטווח של חודש וציוד לניקוי העדשות

אופטיקנה תשווק עדשות מגע יומיות במותג הפרטי Horizon, תחתיו משווקת הרשת עדשות צבעוניות, עדשות לטווח של חודש וציוד לניקוי העדשות.

מאופטיקנה נמסר, כי שוק עדשות המגע בישראל מגלגל כ-300 מיליון שקל בשנה, כשהעדשות עצמן מהוות 60% ממנו ותמיסות הניקוי מהוות 40%. אופטיקנה מחזיקה, לדבריה, בכ-15% משוק זה.

עדשות המגע הקשות מהוות 15%-20% מהשוק והרכות מהוות 80%-85% ממנו, מתוכן 60% זמניות ו-40% קבועות.

השימוש בעדשות מגע משתנה עם הגיל, כשתחילת השימוש היא בדרך כלל בגיל 15. בתקופת הצבא ובתקופת גידול הילדים ישנה חזרה למשקפיים, בשל הנוחות והחיסכון בזמן.