שלמה בר מבקש למחוק את באדג`ט מהמסחר בבורסה

פרסם הצעת רכש למניות החברה בפרמיה של 16% ^ אם ההצעה תצליח היא תעלה לבר כ-7.9 מיליון שקל

שלמה בר, בעל השליטה בדומיקאר , מבקש למחוק את החברה מהבורסה. דומיקאר היא בעלת הזיכיון של באדג`ט בישראל, הפעילה בהשכרת רכב ובליסינג. שלמה בר ומשפחתו מחזיקים כיום ב-86.14% ממניות דומיקאר באמצעות החברה הפרטית בר-ליין.

חברת באדג`ט מוטורס, הנמצאת גם היא בבעלותו המלאה של שלמה בר, פרסמה הצעה לרכישת כל מניות דומיקאר לפי מחיר של 7 שקלים למניה, המשקף לחברה שווי של 57.2 מיליון שקל. כיום נסחרת החברה בבורסה בשער של 6.01 שקלים, המשקף לה שווי של כ-49 מיליון שקל בלבד.

ההצעה פונה לבעלי המניות מהציבור, המחזיקים כיום ב-13.86% מהחברה. אם ההצעה תצליח (כרגיל, היא מותנית בהגעה לאחזקה של 95% בחברה, על מנת לאפשר רכישה כפויה ומחיקתה מהמסחר) תסתכם עלותה לשלמה בר בכ-7.9 מיליון שקל. ההצעה תקיפה עד ה-17 בדצמבר.

לבר מובטחת כבר הצלחה חלקית במהלך, לאחר שנעמי ואברהם פודהורצר, המחזיקים ב-5.87% בחברה, הודיעו כי הם נענים להצעה. לכן זקוק כעת בר להיענות של עוד כ-3% מבעלי המניות, על מנת למחוק את החברה מהבורסה.

דומיקאר היא, כאמור, זכיינית באדג`ט בישראל, והיא אחת מ-4 חברות השכרת הרכב והליסינג הנסחרות בבורסה. האחרות הן דן רכב (זכיינית אויס) קשר רנט א-קאר (זכיינית הרץ) וניו קופל (SIXT של שלמה שמלצר).

החברה סיימה את הרבעון השלישי של השנה ברווח נקי של 4.4 מיליון שקל, על הכנסות של 39.5 מיליון שקל, לעומת רווח נקי של 2.7 מיליון שקל על הכנסות של 34 מיליון שקל ברבעון המקביל. לחברה הון עצמי של 56 מיליון שקל, המממן מאזן של 220.5 מיליון שקל.

החברה מפעילה כיום צי בן 3,799 כלי רכב, לעומת 2,303 ברבעון המקביל אשתקד, ו-2,330 בתום שנת 2002. השווי המופחת של הצי עומד כיום על 155.1 מיליון שקל, לעומת 120.2 מיליון שקל בתום הרבעון המקביל ו-118.1 מיליון שקל בתום 2002.