פיליפס תספק ל-ר.ה. טכנולוגיות מערכות ייצור ב-8 מיליון שקל

במסגרת ההסכם, רכשה RH קו ייצור להרכבת רכיבים על מעגלים אלקטרוניים, בקצב של עד 150 אלף רכיבים לשעה, דבר שיגדיל את כושר הייצור של המפעל ב-50%

חברת פיליפס הודיעה היום (ג`), כי תספק ל-ר.ה. טכנולוגיות מנצרת-עלית מערכות ייצור ב-8 מיליון שקל. העסקה תבוצע בידי פיליפס Assembleon, באמצעות חברת ד.ק.ר אלקטרוניקה.

פיליפס Assembleon חברה בתאגיד פיליפס העולמית, ופועלת בישראל בפיתוח מערכות לייצור מוצרי אלקטרוניקה. במסגרת ההסכם, רכשה RH קו ייצור להרכבת רכיבים על מעגלים אלקטרוניים, בקצב של עד 150 אלף רכיבים לשעה. קו חדיש זה הוצג לראשונה באירופה לפני חודשיים.

בעקבות רכישת קו הייצור, מגדילה RH את כושר הייצור של המפעל ב-50%. לדברי מנכ"ל ד.ק.ר אלקטרוניקה, עמיר קפלן, "קו הייצור יאפשר להתחרות עם חברות בינלאומיות באסיה".

RH טכנולוגיות , הנסחרת בבורסה בת"א, היא קבלן משנה לייצור אלקטרוני. החברה מחזיקה במפעלים בנצרת-עלית, במגדל-העמק וביקנעם. רוב מערך הייצור מבוסס על ציוד של פיליפס Assembleon, שנרכשו מד.ק.ר אלקטרוניקה.

עד כה הותקנו עשרות קווי ייצור מתוצרת פיליפס Assembleon בחברות, בהן: אלקטרוניקס ליין, אלביט, ויסוניק ו-כ.א.מ. אלקטרוניקה.

פיליפס היא חברת האלקטרוניקה הגדולה באירופה, עם מחזור מכירות של 31.8 מיליארד אירו ב-2002. החברה מייצרת טלוויזיות, מוצרי תאורה, מכונות גילוח חשמליות, מערכות הדמיה וניטור רפואיות ומוצרי טלוויזיה. החברה מעסיקה 166,500 עובדים ב-60 מדינות.