טלדור מערכות תערוך את סקר הכינון של ועדת המדרוג

סקר הכינון הוא סקר פנים-אל-פנים שעורכת הוועדה למדרוג באופן שנתי, בהיקף של 6,000 משקי בית מדי שנה

מליאת הוועדה למדרוג בחרה בסוף השבוע האחרון את חברת טלדור מערכות כזוכה במכרז לביצוע סקר כינון חדש למערכת המדרוג. במכרז, שהחל בחודש ספטמבר, השתתפו שש חברות: אנוש מערכות ניהול והנדסה (בשיתוף ד"ר יצחק דיין ומכון סמית למחקר); קבוצת מדגם-KPA-מידע שיווקי; קבוצת מרטנס הופמן-גיאוקרטוגרפיה; מכון שריד שירותי מחקר; תסקיר - סקרים ומחקרים והחברה הזוכה.

סקר הכינון הוא סקר פנים-אל-פנים שעורכת הוועדה למדרוג באופן שנתי, בהיקף של 6,000 משקי בית מדי שנה. סקר זה מלמד על מאפייני הצופים בטלוויזיה בישראל והשינויים החלים בהרכב האוכלוסייה מעת לעת. בנוסף לכך, מהווה אוכלוסיית סקר הכינון בסיס לגיוס משקי בית לפאנל המדרוג. הזכייה היא לתקופה של שנתיים, עם אופציה להארכה לתקופה או תקופות נוספות של עד שלוש שנים נוספות בסך הכל.

עם הקמתה של הוועדה הישראלית למדרוג, בשנת 1995, פרסמה הוועדה מכרז להפעלת שירות הכולל את כל מרכיבי מערכת הפיפל מיטר. במכרז זכתה בזמנו חברת טל-גאל.

מאוחר יותר, החליטה הוועדה כי מנגנון איתור שמות התוכניות ותשדירי הפרסומות, ריכוזו והכנתו עבור מאגר נתוני המדרוג, ייתבצע בידי גורם נוסף. החל משנת 2000, ניתן שירות זה ע"י חברת אידיומה.

לפני כשנתיים החליטה הוועדה שסקר הכינון יבוצע אף הוא בנפרד מפעילות ניהול הפאנל. לאחרונה, האריכה הוועדה למדרוג את ההסכם שלה עם טל-גאל לארבע שנים נוספות וברוח המדיניות החדשה, כללה הוועדה סעיף המאפשר לה להוציא ממסגרת הסכם זה את הפעלת סקר הכינון. מכרז סקר הכינון התפרסם במסגרת מדיניות זו.