סדר מקוצר: יעקב ישראלי, הלנה ביילין וגדי אוזן מייצגים את קבוצת לאודר, שנכנסה כשותפה בערוץ 10

וגם: משרד נחושתן-ספרן-מרום-שרף - מצרף אליו את עו"ד רונית יפה, שתעמוד בראש מחלקת דיני עבודה במשרד

* משרד נחושתן, ספרן, מרום, שרף - מצרף אליו את עו"ד רונית יפה, שתעמוד בראש מחלקת דיני עבודה במשרד. יפה, בעלת ותק של 13 שנה בעריכת דין, היתה שותפה במשרד הולין, מירוני, העוסק בדיני עבודה.

בין לקוחותיה - HP אינדיגו, קוואלקום ישראל, תעשיות בטחוניות וחברות ממשלתיות. באחרונה עזב את המשרד אחד ממייסדיו: עו"ד חנוך ארליך, שחבר לעו"ד גיא גיסין.

* יעקב ישראלי, הלנה ביילין, וגדי אוזן, ממשרד שבלת, ישראלי, רוברטס, זיסמן, ייצגו את קבוצת לאודר, שנכנסה כשותפה בערוץ 10, בדיון בעניין הערוץ, שהתקיים בשבוע שעבר בפני נשיא ביהמ"ש המחוזי בת"א, אורי גורן, מול הנאמנים - עורכי הדין ליפא מאיר ואלי זהר. בסיום הדיון אושר סופית הסדר הנושים.

* חה"כ עו"ד אתי לבני (שינוי), השתתפה במפגש שהתקיים בשבוע שעבר בלישכת עוה"ד, המשותף לוועדה לקידום מעמד האישה בישראל, ולוועדה לקידום עורכות הדין בכנסת. עורכות דין נוספות שהשתתפו במיפגש, הן הח"כיות מלי פולישוק-בלוך, ואורית נוקד, וכן עו"ד רבקה שקד, הממונה על קידום ושילוב נשים בשירות המדינה.

* צבי ברנס ואיתן רוטשילד, מייצגים את תקומה מזון איכות, בתביעה שהגישה לבית משפט השלום בתל-אביב, בגובה כ-1.8 מיליון שקל, כנגד רבוע כחול-ישראל ורשת הרבוע הכחול. משך שנים ארוכות רכשו ממנה רבוע כחול מוצרי מזון שונים לצורך מכירתם ברשת, אך עם מכירת פעילותה המסחרית לפרי הגליל, בשנת 2001, הופסקה גם הפעילות המסחרית בינה לבין רבוע כחול. התברר לה, לטענתה, כי בחשבונותיה יתרת חוב של רבוע כחול כלפיה, בגובה כ-1.55 מיליון שקל. הצעתה לקיים בירור חשבונאי על ידי צד שלישי, לא נענתה עד כה.

* ישי לויט, השופט בדימוס, יגשר בסכסוך בין דאטה פול ליניב טכנולוגיות. הצדדים קיבלו בכך את הצעתה של שופטת בית המשפט המחוזי בת"א, רות לבהר-שרון. דאטה פול מיוצגת בידי עורכי הדין צבי גלמן וגליה קליימן, ממשרד אריאל שמר; יניב טכנולוגיות מיוצגת בידי עו"ד אבי וינרוט, ממשרד וינרוט.

* מוטי מורל, שנבחר לשמש כיועץ התקשורת החדש של השופטים, אומר שהעדיפות העליונה היא לשמור על מעמד השופט בחברה הישראלית. מורל נבחר בסוף השבוע האחרון, מבין שבעה מועמדים, לייצג את השופטים במאבקם נגד משוב השופטים, שעורכת לישכת עוה"ד. מורל אמר, כי את מאבק השופטים הוא ינהל ב"דחילו ורחימו". לדבריו, "זה לא מאבק פוליטי, אלא מדובר במקצוע השפיטה, שצריך לשמור על מעמדו וכבודו".

* עו"ד מינה פיליג, נשיאת חברת "לוו-ג'ובס", העוסקת בהשמת עורכי דין, מקיימת יום עיון, בשיתוף עם גלובס, בנושא אסטרטגיות של צמיחה בפירמת עו"ד. צמיחה, אומרת פיליג, יכולה להיות באמצעות העלאת מספר עורכי הדין בפירמה, או באמצעות הגדלת הרווחים. נושא היעילות, שיווק, רווחיות, חייב להיות בתודעה של כל מנהל פירמה. ביום העיון יתארחו פירמות מובילות מארה"ב, אנגליה, ירדן, טורקיה ויוון.