ביהמ"ש סירב לאשר את הסדר הנושים של גלזר-בר

שופטת ביהמ"ש המחוזי בת"א, ורדה אלשיך: "הבקשה שהוגשה לאישור הסדר הנושים היתה צריכה להיות מוגשת לכל המאוחר לפני כשבוע. התנהלותו של תיק הזה איננה מקובלת עלי"

שופטת בית המשפט המחוזי בת"א, ורדה אלשיך, דחתה היום (ב`) את הבקשה להסדר הנושים של משרד הפרסום גלזר-בר וקבעה, כי הקפאת ההליכים נגד המשרד הגיעה לסיומה ואין מקום להאריכה.

לדברי אלשיך, ניתן להגיע להסדר גם ללא צו הקפאת הליכים, והבקשה שהוגשה לה לאישור הסדר הנושים היתה צריכה להיות מוגשת לכל המאוחר לפני כשבוע. עוד ציינה אלשיך, כי התנהלותו של תיק הזה איננה מקובלת עליה, ועל כן היא אינה מוצאת מקום להאריך את תוקפו של צו הקפאת ההליכים.

בהחלטה קודמת ציינה אלשיך, כי מרגע לידתו של תיק זה קיננה בה הרגשה, כי אין זה המקרה המתאים להקפאת הליכים. עוד אמרה אלשיך לפני עשרה ימים, כי יש צורך להפסיק את הקפאת ההליכים מאחר והמשכה איננו מצביע על תועלת כלשהי.

יחד עם זאת החליטה אז אלשיך להאריך את צו הקפאת ההליכים עד היום וקבעה, כי אם לא תונח בפניה הצעת הסדר, תחזית וצפי - תסתיים הקפאת ההליכים היום. אלשיך הוסיפה, כי גם הבקשה לפירוק גלזר-בר אינה מציגה מצג חיובי לחברה.

הנאמן של החברה, רו"ח אלון פרדקין, ציין, כי קיבל הסכמה עקרונית של רוב הנושים להסדר. ההסדר מושתת בעיקרו על האופציה לרכישת פעילות גלזר-בר ונכסיה על ידי משרד הפרסום דרורי-שלומי בתמורה למימון גלזר-בר במהלך הסדר הנושים (50 חודשים).

(פש"ר 160803).