דנה אינטרנשיונל: אין לאף אחד מונופול על אלוהים ואלוהים הוכיח את עמדתו

אוהדי בית"ר ירושלים הצטרפו בכיכר רבין לחגיגות זכייתה של דנה באירוויזיון

דנה אינטרנשיונל שזכתה אמש במקום הראשון בתחרות האירוויזיון, שלחה היום מסר חריף לחוגים החרדיים שהתנגדו לבחירתה לייצג את ישראל: "אין לאף אחד מונופול על אלוהים ואלוהים הוכיח את עמדתו".

הזמרת אמרה בראיון לגלי צה"ל: "זאת הוכחה נחרצת שאלוהים איתי ואלוהים אוהב אותי כמו שאני אוהבת אותו. אלוהים משלם למי שהוא צריך לשלם ומזכה את מי שהוא צריך לזכות".

"אם מישהו מרגיש נקיפות מצפון ואולי שטעה, פשוט צריך לבוא ולבקש סליחה. אבל אני אוהבת את אלוהים ומרגישה שאלוהים איתי, כך שזה באמת לא יעזור לאף אחד", היא ביקשה להדגיש.

אלפים חגגו הלילה את זכייתה של דנה. הם רקדו ושרו בכיכר רבין. בשעה 3 לפנות בוקר הצטרפו אליהם גם אוהדים של בית"ר ירושלים, שחגגו את זכיית קבוצתם באליפות המדינה.

בשעה 4 לפנות בוקר הופיעה בכיכר רבין משאית מצויידת ברמקולים ובמערכת הגברה, והחוגגים הרבים נשארו למסיבת הרקדה שנערכה עד שעות הבוקר המוקדמות.«« דנה אינטרנשיונל: אין לאף אחד מונופול על אלוהים ואלוהים הוכיח את עמדתו « אוהדי בית"ר ירושלים הצטרפו בכיכר רבין לחגיגות זכייתה של דנה באירוויזיון «« דנה אינטרנשיונל: אין לאף אחד מונופול על אלוהים ואלוהים הוכיח את עמדתו « אוהדי בית"ר ירושלים הצטרפו בכיכר רבין לחגיגות זכייתה של דנה באירוויזיון