האחים טנצר: פרי ויטה הביאה להתמוטטות פוד קלאב על מנת לחסל מתחרה

בעלי השליטה לשעבר בפוד קלאב מגיבים על תביעת פרי הגליל נגדם לתשלום של 6.22 מיליון שקל

האחים יהושע (שעיה) ומשה טנצר, בעלי מניות בפוד קלאב (בכינוס נכסים זמני), טוענים, כי פרי ויטה - חברת-האם של פרי הגליל - רקמה תוכנית שיושמה ע"י פרי הגליל, ואשר מטרתה הסופית היתה להביא להתמוטטותה של פוד קלאב ולהשתלטות על לקוחות פוד קלאב.

האחים טנצר הגישו לביהמ"ש המחוזי בת"א בקשת רשות להתגונן בפני תביעה בסך 6.22 מיליון שקל שהגישה נגדם בספטמבר 2003 פרי הגליל, בטענה לערבותם לחובותיה של פוד קלאב כלפי פרי הגליל הנובעים מאי תשלום תמורה עבור אספקת מוצרי ירקות קפואים מסוגים שונים.

לדברי האחים טנצר, היתה זו פרי הגליל אשר נוכח רצונה של פרי ויטה להשתלט על לקוחות פוד קלאב, פעלה בחוסר תום לב תוך הפרות של ההסכם, וגרמה בכך להתמוטטותה של פוד קלאב ובכך מנעה ממנה לפרוע את חובה לפרי הגליל.

לדברי האחים יש לקזז מהחוב נשוא התביעה את הנזקים הכבדים אותם גרמה פרי הגליל לפוד קלאב.

עוד הם טוענים, כי פרי ויטה לא השלימה עם ההסכם עליו חתמה פרי הגליל, מאחר שהוא יצר תחרות בין פוד קלאב לבין פרי ויטה. לפיכך רקמה פרי ויטה תוכנית להביא להתמוטטותה של פוד קלאב ולהשתלטות על לקוחותיה.

לדברי האחים טנצר, לאחר שפרי הגליל גרמה להתמוטטותה של פוד קלאב, השתלטה פרי ויטה על רוב לקוחותיה של פוד קלאב, ולצורך כך אף לא היססה לשווק את מוצריה תחת המותג "פוד קלאב".

(ת.א 2029/03)