רשת מסעדות העוף ננדוס, המתמחה בעוף צלוי על האש, יוצאת בקמפיין חדש בו היא קוראת תיגר על תאגיד המזון המהיר מקדונלד`ס וממצבת עצמה כאלטרנטיבה הבריאה לארוחות המזון המהיר. הקמפיין כולל סרטון באורך של 15 שניות בטלוויזיה וקמפיין ויראלי באינטרנט.
בסרטון נראה התינוק מהפרסומת של מקדונלד`ס מתנדנד בנדנדה ובמהלך ההתנדנדות הופך לאיש בוגר שמן, כשברקע נשמע קריין שאומר "רצית להגדיל בשקל תשעים?", ומציע את רשת ננדוס כאלטרנטיבה.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.