הסתיים האירוע: נתפסו שני חשודים שניסו לחדור לשטח בית החולים "שיבא"

ניסו לחדור לתוך שטח בית החולים שבתל השומר באמצעות מכונית; נחסמו ע"י צוותי הביטחון של בית החולים

סוכל ניסיון שני חשודים לחדור לתוך שטח בית החולים "שיבא" בתל השומר. מכונית ניסתה לפרוץ מחסום בכניסה לבית החולים, אבל היא נעצרה על ידי צוותי הביטחון של בית החולים, וכמה חשודים נמלטו ממנה. המשטרה ניהלה מצוד אחריהם באזור, ונתפסו, כאמור, שני חשודים.

בעת האירוע מסרה עובדת בבית החולים ל"גלובס", כי צוותי העובדים הצטוו להנעל בחדרי בית החולים ביחד עם החולים, מחשש שמדובר בחדירת מחבלים.

האירוע הסתיים ללא נפגעים. הוא החל בשעה 10:40, כאשר מאבטח זיהה בשער המערבי (ראשי) שני חשודים, בני מיעוטים, שניסו להיכנס לשטח ביה"ח.

המאבטח התעקש לבדוק את זהותם והורה להם לגשת לאיזור בדיקה, במקביל ביקש סיוע משוטרים שהיו בסמוך.

בראותם את אנשי המשטרה מתקרבים אליהם, הגביר הנהג את מהירותו באופן קיצוני, חלף על פני המחסום ועל פני השמירה ונכנס לשטח ביה"ח.

הרכב ננטש באיזור המנחת והחשודים הסתלקו. הוחל בנוהל סריקות, שכלל סריקות בתוך מבנה ביה"ח טלפוניות ופיזיות בהיקף ביה"ח, כשביציאות ביה"ח הונחו המאבטחים לבדוק כל רכב יוצא וכל אדם. משטרת ישראל עם כוחות יס"מ החלו בסריקות בהיקף ביה"ח החיצוני ובמעצר חשודים, בדיקת הרכב וסיור מוסק.

במהלך הסיור הגיע מידע למחלקת הביטחון בדבר זהותם של החשודים שהגיעו למטרת פגישה עם קבלן ישראלי בתוך ביה"ח, ושלא מדובר באירוע חבלני.

מדוברות בית החולים נמסר, כי במהלך כל האירוע שמר ביה"ח על תיפקוד רפואי מלא עפ"י נהלי ביטחון שתורגלו לאירועים חשודים מראש.