ביקוש יתר של פי 4 בהנפקת אג"ח לציבור של אוסיף: נקבעה בריבית מינימלית של 4.95%

החברה גייסה 90 מיליון שקל כשחצי מהסכום גויס היום; את החיתום הוביל פועלים אי.בי.אי

אוסיף השקעות קיימה היום את המכרז לציבור לגיוס כ-90 מיליון שקל בהנפקת איגרות חוב להמרה במשולב עם אופציות למניות ולאג"ח להמרה. בהנפקה נרשמו ביקושי יתר של פי 4. האג"ח נקבעו בריבית מינימלית של 4.95%. ההנפקה לציבור הוגדלה ב-10 מיליון שקל לעומת התוכנית המקורית לנוכח ההצלחה שנרשמה במכרז המוסדי. את ההנפקה הובילה פועלים אי.בי.אי.

הנפקת אוסיף כללה 100,000,000 שקל ע.נ. איגרות חוב ניתנות להמרה עומדות לפרעון ב-8 תשלומים שנתיים שווים בין השנים 2008-2015, נושאות ריבית שנתית בשיעור שיקבע במכרז ההנפקה ואשר לא יעלה על 5.5% ולא יפחת מ-4.95%. איגרות החוב ניתנות להמרה למניות ביחס של 95 שקל ע.נ. אג"ח למניה אחת. לאחר 3 שנים יחס ההמרה יועלה ל-105 שקל ע.נ למניה אחת. איגרות החוב להמרה הוצעון עם שתי סדרות של אופציות למניות החברה ולאיגרות החוב שהונפקו. מימוש מלא של האופציות למניות, הכלולות בהנפקה יכניס לקופת החברה בעתיד סכום נוסף של כ-28.5 מיליון שקל.

להנפקת החברה ניתנה התחייבות מוקדמת של משקיעים מוסדיים לרכישת מחצית מההנפקה בריבית המינימום של המכרז, בשיעור של 4.95%. המשקיעים המוסדיים קיבלו רק 30% מהזמנתם בשל חיתומי היתר במכרז שנערך להם בשבוע שעבר.

אוסיף שיעבדה כבטחונות להנפקה את כל מניותיה בחברת אוסיף יזום בעלת פרוייקט מרכז ויצמן (איכילוב) בת"א וכן את הזכות לקבל את החזר ההלוואות שנתנה החברה לאוסיף יזום בהיקף של כל יתרת החוב לבעלי האג"ח. בפרוייקט מרכז ויצמן הושקעו עד כה כ-563 מיליון שקל. הפרוייקט כולל 12 דונם עליו מוקמים מרפאות, משרדים, שטחי מסחר, דיור מוגן וחניון בשטח בנוי כולל של 140 אלף מ"ר.