"גלובס Indications" - כלי המידע הפיננסי הגמיש והטוב ביותר בישראל!

מערכת "גלובס Indications" המהפכנית תספק נתונים ותכנים פיננסיים בזמן אמת לסוחרי בורסה, מקצוענים וחובבים כאחד * בחירה גמישה, דינמית וידידותית של ממשק הנתונים לפי צרכי המשתמש * לראשונה בישראל: מדמה השקעות, המסייע בקבלת החלטות השקעה מהירות

גלובס" ו-INDICATIONS מציגים: עיתון העסקים "גלובס" וחברת INDICATIONS חתמו על הסכם לשיתוף פעולה אסטרטגי במסגרתו ישווק "גלובס" את "גלובס Indications", כלי המידע הפיננסי רב העוצמה שפיתחה INDICATIONS, המספק נתונים ותכנים פיננסיים בזמן אמת לסוחרי בורסה, מקצוענים וחובבים כאחד.

חברת INDICATIONS, פיתחה מערכת מבוססת אינטרנט המספקת בזמן אמת מידע פיננסי עשיר ומקיף ממקורות מידע רבים ומגוונים. המערכת מספקת מידע עכשווי והיסטורי על מניות, גרפים, מערכת ניתוח טכני ועוד - ומהווה כלי מהמעלה הראשונה לגופים פיננסיים ושחקנים בשוק ההון.

היתרונות הייחודיים ל"גלובס Indications" על פני המערכות האחרות הקיימות בשוק

* כמערכת מבוססת WEB ללא כל צורך בתוספי תוכנה מיוחדים כגון Java, מספקת "גלובס Indications" זמינות ונגישות מכל מקום בכל זמן כל הזמן.

* ב"גלובס Indications", המשתמש בונה בעצמו, בקלילות של "גרור והשלך", את ממשק האינפורמציה הייעודית לה הוא זקוק (כולל שילוב מקורות מידע שונים לתצוגה במסך אחד).

* ל"גלובס Indications" כלי ניתוח רבי עצמה לצורך קבלת החלטות פיננסיות בזמן אמת.

* הפעלת מערכת אתראות מגוונת, בכל מדיום אפשרי, כולל הודעות SMS.

* המשתמש יכול לנהל תיק השקעות, המשלב בתוכו מדמה (סימולטור) השקעות רב עצמה המאפשר לו לבדוק אסטרטגיות ההשקעה על ציר הזמן ולבצע החלטות מושכלות על פי הניסיון המצטבר.

* המידע מוזרם מערכת ממגוון רחב של מקורות אמינים וייעודיים, כולל בורסות בארץ ובחו"ל; עיתונות אלקטרונית; חברות מחקר; חדשות שוטפות; וארכיב חדשות.

סוגי המידע המופיעים במערכת "גלובס Indications" כוללים: מידע על מניות, אופציות,מט"ח, מדדים,קרנות נאמנות,אג"חים,מידע חדשותי (עכשווי והיסטורי),הודעות בורסה, חדשות פיננסיות,מחקרי אנליסטים,דוחות פיננסיים,מידע היסטורי של עד 3 שנים בטבלאות וגרפים, דוחות כספיים,מידע על בעלי עניין,הודעות בורסה,ומדמה השקעות במעו"ף.

מנכ"ל "גלובס", עמי אבן: "שיתוף הפעולה של גלובס עם INDICATIONS מהווה פריצת דרך בכל הנוגע לאספקת תכנים ונתונים פיננסים בזמן אמת, בשפה העברית. הכלי שאנו מתחילים לשווק ייתן מענה אמיתי, חסר תקדים בהיקפו ובאיכותו, לשחקנים בשוק ההון, הן למקצוענים והן לציבור הרחב, המעונין להיכנס להשקעות בבורסה.

"אין לי ספק כי המשתמשים במערכת 'גלובס Indications' ייהנו מיתרונות ברורים על פני משקיעים אחרים, בכל הנוגע לקבלת החלטות מהירה ונכונה בשוק ההון. אנו מאמינים כי המערכת תתפוס במהירות מקום של קבע בחיי המשקיעים, בבחינת 'אם אתה לא שם - אתה לא קיים'".