ביהמ"ש הטיל עיקול זמני ב-5 מיליון שקל על כספים המגיעים לעו"ד יוסי נאמן

לדברי המבקש, העיקולים שהוטלו על חשבונות הבנק של נאמן לא העלו בשלב זה סכומי כסף משמעותיים, מהם יכול המבקש להיפרע אם יינתן פסק דין על מלוא סכום התביעה

לבקשת חיים אלעזר רבינוביץ מירושלים, איש עסקים בגמלאות, הטיל בית המשפט המחוזי בת"א עיקול זמני במעמד צד אחד עד לסך של 5 מיליון שקל על כספים המגיעים לעו"ד יוסי נאמן במסגרת הליך הבוררות בינו לבין דליה וגאולה אשל, המתנהל בפני השופט בדימוס גבריאל בך.

ביולי 2003 הגיש המבקש תביעה בסך 5 מיליון שקל נגד המשיב, בעל משרד לעריכת דין בת"א. לטענתו, המשיב עשה שימוש לרעה שלא כדין בייפוי כוח שהפקיד בידיו, ובאמצעותו ביצע משיכות והעברות של כספים מחשבון הבנק שלו בשווייץ לצרכיו הפרטיים, בניגוד להרשאה ותוך מעילה באמון.

בבקשת העיקול נאמר, כי המבקש אף הגיש תלונה נגד המשיב למחלק ההונאה של משטרת מחוז ת"א, ולאחר סיום החקירה הועבר התיק לפרקליטות אשר לאחר בחינת התיק החזירה אותו למשטרה עם הוראות להשלמת החקירה.

לדברי המבקש, באמצעות עו"ד אברהם דורון, העיקולים שהוטלו על חשבונות הבנק של המשיב לא העלו בשלב זה סכומי כסף משמעותיים, מהם יכול המבקש להיפרע אם יינתן פסק דין על מלוא סכום התביעה.