ח. מר חתמה על הסכם שיתוף פעולה עם החברה האמריקאית SAIC בפרוייקטים ממשלתיים בשוק האמריקאי

SAIC תוביל השיווק של פתרונות האבטחה ומערכות הצפייה למגזר הממשלתי והצבאי בארה"ב וח.מר תספק את מוצרי האבטחה ואת שירותי התכנון ההנדסה והאינטגרציה; היקף ההכנסות הצפוי לחברה כתוצאה מהסכם זה לא נמסר

ח. מר תעשיות , אינטגרטורית מערכות וספקית פתרונות Turnkey לתחום האבטחה ומערכות הצפייה, הודיעה היום כי חתמה באמצעות חברת הבת האמריקאית שלה מר אינק' על הסכם שיתוף פעולה עם החברה האמריקאית SAIC (Science Applications International Corporation) לשיתוף פעולה בפרוייקטים ממשלתיים בשוק האמריקאי. היקף ההכנסות הצפוי לחברה כתוצאה מהסכם זה לא נמסר.

במסגרת הסכם שיתוף פעולה זה, תוביל חברת SAIC את השיווק של פתרונות האבטחה ומערכות הצפייה למגזר הממשלתי והצבאי בארה"ב וחברת ח.מר תספק את מוצרי האבטחה ואת שירותי התכנון ההנדסה והאינטגרציה.

מר חיים מר, מנכ"ל ח.מר, אמר כי הסכם חשוב זה מהווה אבן דרך בביסוס מעמדה של ח.מר בתחום ה high end בפתרונות האבטחה ומערכות הצפייה, בייחוד עבור הממשל והצבא האמריקאיים.

SAIC מספקת פתרונות IT, אינטגרציית מערכות ופתרונות מבוססי אינטרנט (eSolutions) ללקוחות מסחריים וממשלתיים. SAIC ממקדת פעילותה בפתרונות טכניים מורכבים בתחומי מערך הביטחון הארצי, האנרגיה, הסביבה, חלל, טלקומוניקציה, בריאות ולוגיסטיקה. עם הכנסות שנתיות של 6.7 מיליארד דולר, SAIC וחברות הבנות שלה, לרבות Telecordia Technologies, מעסיקות יותר מ-43,000 עובדים במשרדים ביותר מ-150 ערים ברחבי העולם.