אלספק השלימה המכרז הציבורי בהנפקת מניותיה בת"א: גייסה 24 מיליון שקל

ההנפקה נסגרה במחיר המינימום, המשקף לחברה שווי שוק של כ-90 מ' ש', עם הקצאה חלקית למזמינים במחיר המינימום בשיעור של כ-98%; את ההנפקה הובילו פועלים אי.בי.אי ומזרחי חיתום

חברת אלספק השלימה היום את הנפקת מניותיה לציבור בהיקף של כ-24 מיליון שקל. להנפקת החברה נרשם חיתום יתר קל והיא נסגרה במחיר המינימום עם הקצאה חלקית למזמינים במחיר המינימום, המשקף לה שווי שוק של כ-90 מיליון שקל, בשיעור של כ-98%. את ההנפקה הובילו פועלים אי.בי.אי ומזרחי חיתום. ננירות הערך של החברה יחלו להיסחר בבורסה בתל אביב בשבוע הקרוב, ככל הנראה ביום ב'.

אלספק סיימה את שנת 2003 עם גידול של 50% במכירות לסך של 32.2 מיליון שקל וגידול של 129% ברווח הנקי לסך של 7.2 מיליון שקל. ברבעון הראשון השנה הכנסות החברה גדלו ב-44% לעומת הרבעון המקביל אשתקד והסתכמו ב-11.1 מיליון שקל והרווח הנקי גדל ב-125% והסתכם ב-3 מיליון שקל

צבר ההזמנות של החברה לסוף אפריל השנה הסתכם בכ-7.1 מיליון שקל, בנוסף למכתב כוונות מלקוח גדול להזמנות בסך של 2.5 מיליון דולר. סך ההכנסות שכבר "נראות" בסוף אפריל 2004 מסתכם בכ-29 מיליון שקל, לעומת הכנסות של כ-32 מיליון שקל בכל שנת 2003.

אלספק עוסקת בפיתוח ייצור ושיווק של מוצרים בתחום שיפור איכות החשמל הנמכרים בעיקר בשווקי חו"ל (97%). מוצריה של אלספק כוללים מערכות סטטיות לשיפור כופל הספק ונתחי רשת.

בנוסף לשתי מערכות המוצרים העיקריות של החברה ה-EQUALIZER וה-ACTIVAR המבצעות מיתוג אלקטרוני של קבלים בטכנולוגיה יחודית מפתחת החברה מוצרים חדשים למתח ביניים ומכשירי מדידה המיועדים לחברות חשמל וצרכני חשמל גדולים.