תנובה, סלקום וקוקה-קולה יהיו גם השנה נותני החסות המרכזיים לפרויקט טעם העיר שנערך זאת השנה החמישית. יוני סער, מנכ"ל קבוצת פרומרקט, המטפלת בספונסרים המרכזיים של הפסטיבל, מסר כי קבוצת פרומרקט תטפל השנה בפרויקטים בלמעלה ממיליון דולר בטעם העיר, גידול של 30% בפעילויות לעומת השנה שעברה.
לדבריו, מגמה זו, של גידול בפעילויות טעם העיר, משקפת גידול בפעילות ה-entertainment marketing המתעצמת בשנתיים האחרונות בישראל.
תנובה מתעתדת להציג מופע אקרובטיקה שיבוצע עם קבוצה של אקרובטים מחו"ל, יחד עם פעילויות שונות להטעמת וחשיפת מוצרים חדשים ואילו קוקה-קולה תמשיך בפעילות דיאט קוקה קולה לימון, שתכלול מופע ברזילאי מיוחד, סלקום תבנה ותפעיל מתחם משחקים ענק בפסטיבל ואילו קבוצת עלית, תופיע לראשונה בטעם העיר עם למעלה מארבעה ביתנים שיחשפו מגוון מוצרי עלית ופעילויות בתחומי הקפה והחטיפים המלוחים.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.