עימותים פרונטליים עם חברי העמותה

פריש הועסקה במכללה במשכורת כפולה: הן של מנהלת והן של מרצה; מעבר לזה, היו לה הטבות שונות, כמו רכב צמוד, ואחרות; פריש דורשת כעת פיצויי פיטורין מוגדלים, בגובה 300%

מזה כמה חודשים מתנהלת מחלוקת בין השופטת בדימוס, שרה פריש, לבין עמותת "שערי משפט", המפעילה את המכללה. העמותה היא מיסודה של אוניברסיטת בר-אילן, ומכוח זה, בעלי תפקידים בעמותה, הם בעלי תפקידים בבר-אילן.

על פי החלטת המועצה להשכלה גבוהה, הופרדה העמותה מהאוניברסיטה, ופריש דרשה להפסיק את כפל התפקידים. חברי העמותה, מנגד, ראו בדרישתה של פריש ניסיון להשתלט על המכללה. בין חברי העמותה, עורכי דין ידועים, חובשי כיפה: יעקב נאמן, יצחק מירון, עזגד שטרן. במסגרת העימות הזה, היו גם עימותים פרונטליים בין פריש לנאמן, למשל.

לעמותה היו גם טענות הנוגעות להתנהלותה של פריש. בתום כמה חודשי עימות, סוכם כי פריש תפרוש בשקט, ללא מהומות, באופן מכובד. אלא שכעת העניין עבר לעימות כספי. בעקבות הסיכום על פרישתה, פנה באחרונה בא כוחה של פריש, עו"ד אלי זהר, לעמותה, ודרש דרישות כספיות שונות בשמה של פריש, שהעמותה מתנגדת להן.

פריש הועסקה במכללה במשכורת כפולה: הן של מנהלת והן של מרצה. מעבר לזה, היו לה הטבות שונות, כמו רכב צמוד, ואחרות. פריש דורשת כעת פיצויי פיטורין מוגדלים, בגובה 300%.

העמותה שכרה לצורך ההתדיינות את שירותיו של עו"ד חיים ברנזון. בעמותה רואים את דרישותיה הכספיות של פריש כמוגזמות בעליל, מה עוד שפריש היא שהתפטרה. יחד עם זאת, העמותה הביעה נכונות ללכת לקראתה, לפנים משורת הדין, ולאפשר לה קבלת פיצויי פיטורין.