ארנון פרלמן צפוי לבקש שכר בעלות של 120 אלף ש' בחודש בתפקידו החדש כסגן יו"ר מעריב

זאת, בהתאם לעלות שכרו של קודמו בתפקיד, צבי חפץ * משמש מאז סוף ינואר כדירקטור במעריב מטעם ולדימיר גוסינסקי, שותפה של משפחת נמרודי לשליטה בחברה

ארנון פרלמן, לשעבר יועץ התקשורת של ראש הממשלה שרון, מונה לסגן יו"ר חברת מעריב החזקות . פרלמן, משמש מאז סוף ינואר כדירקטור במעריב מטעם ולדימיר גוסינסקי, שותפה של משפחת נמרודי לשליטה בחברה.

פרלמן, 36, מחליף בתפקיד סגן היו"ר את צבי חפץ , שלאחרונה אושר מינויו לשגריר יישראל בלונדון ואשר התפטר בשבוע שעבר מדירקטוריון מעריב. יש לציין כי עם מינויו של פרלמן לדירקטור במעריב, טען עופר נמרודי שפרלמן איננו מועמד להחליף את חפץ בתפקיד סגן היו"ר, מינוי שאיננו חלק ממערך ההסכמים בין בעלי המניות השולטים בחברה. ברם, מתברר כי בסופו של דבר, נעתר לפניית שותפו בחברה.

שכרו של פרלמן טרם אושר בדירקטוריון מעריב, אך ככל הידוע הוא מעוניין בשכר הדומה לזה שקיבל חפץ, בעלות של כ-120 אלף שקל בחודש.

ולדימיר גוסינסקי רכש בשנת 98' רבע ממניות מעריב תמורת 85 מיליון דולר (לפי שווי חברה של 340 מיליון דולר למעריב). נכון להיום נסחרת קבוצת התקשורת השנייה בגודלה בישראל בשווי של 125 מיליון דולר בלבד.