לקראת הכניסה הצפויה למעו"ף; בפייפר ג'פרי מעריכים שליפמן תרכוש חברות באירופה

ב-CIBC מעריכים כי החברה תרכוש חברה להעמקת החדירה לאירופה - ביחוד בבריטניה, צרפת ואיטליה

בעקבות הרחבת מכירותיה בספרד, לפי הודעתה מאמש, הותירו בפייפר ג'פרי, ללא שינוי, את המלצתם למניית ליפמן בהמלצת 'תשואת יתר' במחיר יעד של 54 דולר - הגבוה בכ-8.5% ממחיר הנעילה אמש בוול סטריט בנימוקים כי החוזה בספרד כמו גם הספליט במניות מהווים תמריצים חיוביים לחברה ולמחיר מנייתה.

בפייפר ג'פרי מציינים כי לחברה 1514 מיליון דולר בקופה וללא חובות ולפיכך הם צופים כי החברה תפעל לרכישת חברות באירופה להעלאת ערך למשקיעים. בפייפר ג'פרי לא יופתעו באם תשלים החברה רכישות באירופה עוד השנה. ב-CIBC מעריכים כי החברה תרכוש חברה להעמקת החדירה לאירופה - ביחוד בבריטניה, צרפת ואיטליה.

כמו כן, החברה קיבלה אמש המלצת 'תשואת שוק' במחיר יעד של 56 דולר למניה - הגבוה בכ-12.5% ממחיר השוק נכון לנעילה הלילה בוול סטריט. ב-CIBC מעריכים כי בשל העיסקה בספרד יגדל חלקה של החברה בשוק המקומי לכ-20% מרמה נוכחית של 13%-15%. ב-CIBC העלו את תחזית ההכנסות של ליפמן לרבעון השני ב-2004 ל-35 מיליון דולרף לעומת תחזית קודמת להכנסות של 34.4 מיליון דולר. הרווח למניה נותר ללא שינוי ברמה של 0.55 דולר למניה ברבעון הנוכחי. ל-2004, צופים האנליסטים ב-CIBC כי החברה תציג הכנסות של 145.8 מיליון דולר לעומת תחזית קודמת להכנסות של 145.1 מיליון דולר על רווח של 2.42 דולר למניה.

חברת ליפמן הודיעה אמש כי קיבלה באמצעות החברה הבת הספרדית Lipman Ingenieria Electronica הזמנות ממספר בנקים בספרד בהיקף כולל של כ-8 מיליון דולר. ההזמנות כוללות מגוון של מסופי "נורית" של ליפמן (נייחים ואלחוטיים) שיסופקו במהלך הרבעונים השני והשלישי של השנה. כזכור, החברה הודיעה ביום ה' האחרון על פיצול במניה ביחס של 1:2. המשקיעים בחברה יקבלו ב-22 ביוני מניה נוספת על כל מניה שבה הם מחזיקים כיום. הפיצול במניה ישפיע על מחירה ב-23 ביוני, בבורסה בת"א, וב-2 ביולי, בנאסד"ק.

ליפמן צפויה להיכנס היום למדד המעו"ף לאחר שנכון לנעילה אמש היתה בעלת שווי שוק הגדול בכ-33% משווי השוק של אלווריון. זאת לעומת פער נדרש של לפחות 20% על מנת להחליפה במדד.