משטרת מרחב הירקון תעבור לרמת החייל

המשטרה תקבל את הבניין על פי מפרט שהכין אגף הלוגיסטיקה של המשטרה, הכולל חדרי מעצר, חדרי נשק, משרדים ועוד. אבן הפינה בפרויקט הונחה היום בנוכחות ראש עיריית תל אביב, רון חולדאי וצמרת המשטרה

משטרת ישראל תעביר את משרדי מרחב ירקון מרחוב הרכבת בתל אביב לרחוב ולנברג בשכונת רמת החייל.

באחת מעיסקאות השכירות הגדולות של התקופה האחרונה, שכרה אתמול המשטרה (ג') בניין בן 6,000 מ"ר מחברת נוף הארץ, ברחוב ולנברג 18. הבניין ייבנה במיוחד לפי צורכי המשטרה וישמש את מטה מרחב הירקון במקום הבניין ההיסטורי ברחוב הרכבת, שבו ישב עשרות שנים.

המשטרה תקבל את הבניין על פי מפרט שהכין אגף הלוגיסטיקה של המשטרה, הכולל חדרי מעצר, חדרי נשק, משרדים ועוד. אבן הפינה בפרויקט הונחה היום בנוכחות ראש עיריית תל אביב, רון חולדאי וצמרת המשטרה.

הבניין נשכר ל-20 שנה והמשטרה תשלם דמי שכירות של 5 מיליון שקל לשנה (בסך הכל 100 מיליון שקל). דמי השכירות יהיו 12.5 דולר לחודש למ"ר משרדים, ו-90 דולר בחודש לחניה.

עד כה שכרה המשטרה את הבניין ברחוב הרכבת (5,000 מ"ר) מבעלים פרטיים, ושילמה דמי שכירות של 2.5 מיליון שקל לשנה, שהם 9 דולר למ"ר לחודש. דמי השכירות שתשלם המשטרה בבניין החדש יהיו כפולים, אולם בתמורה תקבל המשטרה בניין גדול יותר, בבנייה מודרנית לפי צרכיה.

על פי התוכנית, הבניין ברחוב הרכבת ייהרס ובמקומו יוקם בניין משרדים. לפי שעה טרם פורסם מכרז למכירת המתחם.

לדברי עמוס גלזר מסוכנות אנגלו סכסון, שתיווך בעסקת השכירות, המשטרה שכרה את הבניין בעיתוי טוב ובמחיר סביר.