מפקח במס הכנסה מואשם בלקיחת שוחד

לטענת התביעה, הנאשם ונאשם נוסף פנו לנישום והציעו לו לתת כסף בתמורה לאי בדיקת העלמות מס

עימאד קישאווי (29) מלוד, ששימש כמפקח מס הכנסה במשרד פקיד שומה רמלה, הואשם בבית משפט השלום ברמלה בעבירות של לקיחת שוחד, מרמה והפרת אמונים.

התובע, עו"ד יניב ואקי מפרקליטות מחוז המרכז, טוען בכתב האישום כי הנאשם מסר על טארק בדראן, תושב בית עור, מידע מתיק הנישום של חברת בר נץ, שהיתה בניהולו של אריאל פלבר ממושב צור נתן. בינואר 2003 הועבר לטיפולו של הנאשם תיק הנישום של החברה, ולפלבר לא היה כל חוב כלפי מס הכנסה באותה עת.

על פי כתב האישום, במהלך פגישה לילית שהתקיימה לאחר חצות ביום 22.5.03 בתחנת הדלק גל בסמוך לצומת רעננה, בין קישאווי ובדראן לבין פלבר, הציג בדראן את קישאווי כמפקח מס הכנסה נוקשה, אשר יש בכוחו לחקור ולהגיע לממצאים על העלמות מס בשווי מאות אלפי שקלים.

לטענת התביעה, קישאווי ובדראן פנו אל פלבר והציעו לו שייתן לקישאווי כסף בתמורה לאי בדיקת העלמות מס בתיק הנישום של חברת בר נץ, אולם פלבר סירב. לאחר הפגישה הלילית התקשרו קישאווי ובדראן אל פלבר והציעו לו שוב שייתן לקישאווי כסף בתמורה לסגירת התיק במס הכנסה, אך פלבר עמד בסירובו.

בכתב האישום נאמר עוד, כי בדראן שוחח לפני כשנה טלפונית עם פלבר בנוכחות קישאווי, חזר וביקשו לשלם לקישאווי סכום של 2000 דולר בתמורה ל"סגירת התיק" . בדראן מואשם בניסיון לתיווך בשוחד ובשהייה בלתי חוקית בישראל.