יוניטרוניקס תקים מערכת איחסון ושינוע אוטומטית ללקוח בישראל בכ-15 מיליון שקל

הפרויקט אמור להסתיים במהלך הרבעון השני של 2005 * החוזה כולל הסכם תחזוקה לאחר תום האחריות

יוניטרוניקס הודיעה היום כי חתמה על הסכם עם לקוח בישראל העוסק ביבוא, עיבוד, ייצור והשיווק של חומרי גלם ומוצרי מתכת לשם אספקה והתקנה של מערכת לוגיסטית אוטומטית, הכוללת אמצעי בקרה ותוכנה לניהול מערך איחסון וכן מערכת אוטומטית לשינוע משטחים ומיכלים במפעל הלקוח בישראל.

על פי ההסכם המערכת אשר תותקן בפרויקט תבוסס על בקרים תעשייתיים מתוצרת יוניטרוניקס, כלי תוכנה ושליטה נוספים שפותחו ביוניטרוניקס וכן מכלולים ורכיבים נוספים אשר יסופקו ויותקנו ע"י קבלני משנה שונים, בפיקוח יוניטרוניקס. בהתאם להסכם, בתמורה התחייב הלקוח לשלם ליוניטרוניקס סכום מצטבר כולל (צמוד לאירו) המוערך במועד ההסכם בכ-15 מיליון שקל בתוספת מע"מ, בתשלומים בהתאם לאבני דרך בביצוע הפרוייקט ובכפוף לעבודות וציוד שיסופקו בפרוייקט, בין היתר על ידי קבלני משנה שישכרו לאספקת שירותים ומכלולים מסויימים בפרוייקט.

על פי ההסכם, אמור הפרויקט להסתיים במהלך הרבעון השני של שנת 2005. עוד קובע ההסכם כי להבטחת מילוי התחייבויותיה על פי ההסכם תמציא יוניטרוניקס ערבויות מסויימות אשר תשתחררנה במנות בהתאם להתקדמות העבודה בפרוייקט. בהתאם להסכם העמידה החברה אחריות (Warranty) לתקינות הרכיבים שיסופקו על ידה בפרוייקט במסגרתה התחייבה החברה לתחילת טיפול בתקלות בתוך לוחות זמנים מוגדרים מראש מקבלת הודעה. עם סיומה של תקופת האחריות התחייבו הצדדים להתקשר בהסכם תחזוקה אשר תוכנו הוסכם בין הצדדים.