עוד מפעל קיבוצי בדרך לבורסה: גולן מוצרי פלסטיק מתכננת לגייס 60 מיליון שקל

הרווח פרופורמה של החברה, שעוסקת בייצור ושיווק של צינורות מפוליאתילן מוצלב בעיקר לייצוא, הסתכם אשתקד כ-14.1 מיליון שקל על מכירות של 149.7 מיליון שקל

בבורסה התל אביבית נסחרות כיום שתי חברות פלסטיקה קיבוציות שזוכות להערכה רבה בקרב המשקיעים - פלסאון (של קיבוץ מעגן מיכאל), ופלרם (של רמת יוחנן). אליהן צפויה להצטרף בחודש הקרוב חברה נוספת - גולן מוצרי פלסטיקה, שבבעלותו המלאה של קיבוץ שער הגולן.

גולן מוצרי פלסטיקה מתעתדת לגייס בבורסה 60 מיליון שקל בהנפקת מניות וכתבי אופציות לפי שווי חברה של 180 מיליון שקל, לפני הכסף. את ההנפקה יובילו פועלים-אי.בי.אי, הבינלאומי חיתום ומיטב חיתום.

גולן מוצרי פלסטיק הוקמה כשותפות בשנת 1969 על ידי קיבוץ שער הגולן, וב-2004 הועברו כל הפעילות, הנכסים וההתחייבויות שלה לחברה בע"מ שהוקמה לשם כך, והיא זו שתונפק כעת בבורסה. תחום פעילותה העיקרי הוא תחום ה-PEX - ייצור ושיווק צינורות מפוליאתילן מוצלב, שמיוצרים בתהליכים כימיים ובתהליכי הקרנה. צינורות אלה משמשים להולכת נוזלים וגזים בתחומי הבנייה, התשתיות והתעשייה. בנוסף, לחברה תחום פעילות קטן יותר, של ייצור פרופילי PVC, שמהווה רק כ-10% מפעילותה.

[ הרחבה במהדורה המודפסת ]