חברת שסטוביץ, נציגת קולגייט פלמוליב בישראל, עומדת לקבל את הזיכיון למוצרי הצריכה של ג'ונסון אנד ג'ונסון. כך נודע ל"גלובס".
הנציגה הוותיקה של ג'ונסון בארץ בתחום זה היא חברת רנדי. עד לאחרונה שיווקה רנדי גם את גרבר, זיכיון שעבר לגורי. על-פי ההערכות, היקף המכירות של רנדי מסתכם ב-150 מיליון שקל בשנה, מתוכם - 80 מיליון שקל במכירות ג'ונסון.
בין מותגי ג'ונסון בארץ נמנים מותג הקוסמטיקה ROC, ניטרוג'ינה וקיירפרי. חברת שסטוביץ נמצאת בבעלות יוני ומיקי שסטוביץ ומחזורה נאמד ב-150 מיליון דולר בשנה. החברה מזוהה בעיקר עם תחום הקוסמטיקה, והיא יבואנית ג'ילט וקלוגס.
(ראו "גלובס הערב", "נתח שוק", עמ' 14).
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.