רבעון פושר למגל: בנטרול המענקים לעובדים בהיקף 1.2 מ' ד' החברה הרוויחה רק 460 א' ד'

רשמה גידול של 7% במכירות לרמה של 14.5 מיליון דולר * הוצאות השיווק של החברה קפצו בכ-26% ושחקו את הרווחים

מגל ממשיכה לדווח על תוצאות פושרות, שלא עולות בקנה אחד עם ביצועי המניה בבורסה.

החברה מדווחת על גידול של 7.1% בהכנסותיה הרבעוניות, לעומת הרבעון המקביל, לרמה של 14.5 מיליון דולר. מדובר גם בגידו של 25 לעומת תוצאות הרבעון הקודם.

הרווח הגולמי הסתכם בכ-6.5 מיליון דולר, ומייצג שולי רווח של 45%, נתונים המהווים שיפור מתון של כ-3% לעומת הרבעון המקביל.

הרווח הנקי של החברה עמד על 461,000 דולר ומהווה ירידה של 45.1% לעומת הרבעון המקביל. ירידה של 37.6% נרשמה גם ברווח התפעולי הרבעוני לרמה של 855,000 דולר. כל זאת, בנטרול המענק בסך 1.2 מיליון דולרים שהוענק לעובדים ע"י בעלי המניות העיקריים של החברה ממקורותיהם העצמיים.

ההפסד התפעולי והנקי, הכוללים את המענק כאמור, הסתכמו ב-345,000 דולרים ו-739,000 אלף דולר, בהתאמה, לעומת רווח תפעולי של 1.4 מיליוני דולר ורווח נקי של 840,000 דולרברבעון המקביל.

הגידול בהוצאות התפעול נבע בעיקר מעליה בהוצאות השיווק והמכירה, אשר עלו ב- 25.8% לעומת הרבעון המקביל אשתקד וב- 17.4% בהשוואה לרבעון הראשון של 2004.

העלייה בהוצאות השיווק והמכירה נובעת מהשקעת משאבים בשיווק ומכירת המוצרים החדשים שהשיקה החברה לאחרונה, ה-“DreamBox” וה- “PipeGuard”, הכנסות ממוצרים אלה צפויות החל מהרבעון הרביעי של 2004 ובשנת 2005 ואילך.

ההפסד המדולל למניה ברבעון השני של 2004, הכולל את הוצאות המענק, הינו 9 סנט למניה, בהשוואה לרווח מדולל למניה של 11 סנט ברבעון המקביל אשתקד.

הכנסות החברה לששת החודשים הראשונים של 2004 גדלו ב- 9.0% והסתכמו ב- 28.7 מיליון דולרים, בהשוואה לששת החודשים הראשונים של 2003.

הרווח התפעולי והנקי במחצית השנייה של 2004, בנטרול המענק, כאמור לעיל, הסתכמו ב- 2.1 מיליון דולרים וב- 1.1 מיליון דולרים, ירידה של 15.0% ו- 16.3% בהתאמה, בהשוואה למחצית הראשונה של 2003.

הרווח התפעולי וההפסד הנקי לששת החודשים הראשונים של 2004, הכוללים את המענק כאמור, הסתכמו ב-872,000 דולרים ו- 52,000 אלפי דולרים, בהתאמה.

ההפסד המדולל למניה במחצית הראשונה של 2004, הכולל את הוצאות המענק, הינו 1 סנט למניה בהשוואה לרווח מדולל למניה בסך 17 סנט בתקופה המקבילה אשתקד.

יזהר דקל, מנכ"ל החברה, מסר: "מגמת הצמיחה בהכנסות נמשכה במחצית הראשונה של 2004, וזאת למרות ההאטה בהזמנות חדשות בפרויקט בקו התפר, שהינו פרויקט מהותי בחברה." יזהר דקל, מנכ"ל החברה, סיכם: "בהתבסס על העניין שמרכזים המוצרים הקיימים של החברה והמוצרים החדשים שהשקנו, אנו מעריכים שנציג שיפור הן בהכנסות והן ברווח הנקי במחצית השניה של 2004 לעומת המחצית הראשונה של 2004."