חברת GTC פולין תחכור 27 דונם בוורשה תמורת 32.8 מיליון שקל

תפעל בכדי להקים במקום בנייני משרדים בשטח של כ-40,000 מטר

חברת קרדן נדל"ן , מקבוצת קרדן, אשר נמצאת בשליטת יוסף גרינפלד ואבנר שנור, הודיעה הבוקר על הסכם שנחתם ביןGTC פולין (חברה שמוחזקת בכ-30%), לבין צד נוסף. על פי ההסכם, תרכוש GTC פולין, תמורת 32.8 מיליון שקל, זכויות חכירה במקרקעין בשטח כולל של 27 דונם, עליו בנויים בנינים בשטח כולל של כ-3,000 מ"ר. המקרקעין ממוקמים בקרבת Mokotow Business Park מתחם בניין משרדים ומסחר ובסמוך ל-Galeria Mokotow, פרויקט שכולל מרכז קניות ובידור מהגדולים בוורשה.

הבניינים מושכרים כיום לצדדים שלישיים ובכוונתה של GTC פולין לפעול להשגת אישורים מתאימים לבניית בנייני משרדים, בשטח כולל של כ-40,000 מ"ר. חברת GTC פולין מוחזקת באחזקה של כ-51% על ידי GTC International, שמוחזקת הן על ידי קרדן נדל"ן והן על ידי קבוצת אי.די.בי, דרך חברת הנדל"ן אזורים. במאי השנה, נרשמו מניותיה של GTC פולין למסחר בבורסה בוורשה. החברה הונפקה לפי שווי של כ-431 מיליון דולר, וכיום נאמד שוויה בכ-601 מיליון דולר.

בשבוע שעבר פרסמה GTC פולין את דו"חותיה הכספיים לרבעון השני של השנה. החברה רשמה הכנסות של כ-14.3 מיליון דולר, לעומת הכנסות של 16.6 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד (קיטון של 14%). החברה רשמה רווח תפעולי של 7.5 מיליון דולר, לעומת רווח של 10.2 מיליון דולר ברבעון המקביל (קיטון של 26%).

בשורה התחתונה רשמה החברה רווח נקי של 4.1 מיליון דולר (23 סנט למניה), לעומת רווח של 3 מיליון דולר ברבעון המקביל (21 סנט למניה). מדובר בגידול של כ-36% ברווח הנקי, שנבע בעיקרו מזקיפת הכנסה ממס של 11 אלף דולר, לעומת הוצאת מס של 3 מיליון דולר ברבעון המקביל. החברה רשמה תזרים חיובי מפעילות שוטפת, שהסתכם במחצית השנה ב-12 מיליון דולר.

רשף איש-גור