נציבת מס הכנסה לשעבר טלי ירון-אלדר הצטרפה למשרד דורון כהן-דיויד כהן

הצטרפותה של ירון-אלדר נועדה להרחיב את עיסוקו של המשרד גם לתחומי המיסוי המקומי והבינלאומי, נדל"ן ומיסוי נדל"ן

נציבת מס הכנסה לשעבר, טלי ירון-אלדר, הצטרפה למשרד דורון כהן-דיויד כהן, בראשו עומד עו"ד דורון כהן, גיסו לשעבר של ראש הממשלה לשעבר, אהוד ברק.

ירון-אלדר תשמש שותפה במשרד, במקביל למינוייה באחרונה כמנכ"ל חברת אזרים, העוסקת בנדל"ן מניב. משרד דורון כהן-דיויד כהן, נוסד בשנת 85`, ועיקר עיסוקו בהיי-טק. כמו כן, הוא עוסק במיגוון תחומי המשפט המסחרי: עסיקאות בינלאומית, פרמצבטיקה, הגבלים עסקיים, פשיטות רגל, פירוק חברות, דיני עבודה וליטיגציה אזרחית.

בין לקוחות המשרד: מדינול, אורבוטק, פייזר ישראל, קיארו, רויטרס, נגבטק, קוגניטס, פגסוס, ADT.

הצטרפותה של ירון-אלדר נועדה להרחיב את עיסוקו של המשרד גם לתחומי המיסוי המקומי והבינלאומי, נדל"ן ומיסוי נדל"ן. עם הצטרפותה, ישונה שם המשרד, ל- כהן, כהן, ירון-אלדר.

כפי שפורסם ב"גלובס", להצטרפותה של ירון-אלדר למשרדם של כהן וכהן, קדמו מגעים עם מספר משרדי עו"ד. בין היתר היו מגעים עם משרד אפרתי, גלילי, וכן עם משרד צלרמאייר, פילוסוף.

לפני מספר חודשים, עזב השותף השלישי במשרד דורון כהן, דיויד כהן - עו"ד יובל הורן, את המשרד, והצטרף כשותף בכיר למשרד ברץ, בר-נתן, הורן. יחד איתו עזבו שלושה שכירים מהמשרד.

עו"ד דורון כהן, נחקר בשעתו בפרשת עמותות ברק, כמי שהיה הרוח החיה מאחורי הקמת העמותות. לפני מספר חודשים, החליט היועץ המשפטי לממשלה דאז, אליקים רובינשטיין, לסגור את התיק נגדו, כמו גם ברק, חה"כ יצחק (בוז`י) הרצוג. לעומת זאת, הוחלט להגיש כתב אישום בכפוף לשימוע, כנגד טל זליברשטיין, ששימש כראש מטה הבחירות של ברק, וכנגד פעיל שטח.