בכיר לשעבר במשרד התחבורה תובע 150 אלף דולר מעו"ד קריתי מטל יגרמן

לטענתו, שילם 100 אלף דולר עבור דירת אימו של יגרמן, אך הפרויקט לא הושלם והוא לא קיבל בו זכויות

חנוך כרמון, בכיר לשעבר במשרד התחבורה, הגיש היום (ד`) לבית המשפט המחוזי בתל-אביב, תביעה בגובה 150 אלף דולר ובקשה לצו מניעה זמני נגד ראש עיריית טבריה לשעבר, עו"ד בני קריתי; טל יגרמן, הצפוי להיות מואשם בפרשת פלד-גבעוני, ואמו, שרה אבניאל.

כרמון טוען, באמצעות עו"ד מנחם רובינשטיין, כי רכש את זכויותיה של אבניאל בדירה בת שלושה חדרים, בפרויקט דירות בתל-אביב על-פי מצגים שהוצגו לו על-ידי יגרמן, ועל-ידי עורך דינה של האם, קריתי.

בפועל, טוען כרמון, הוא שילם 100 אלף דולר - שני שליש ממחיר הדירה, אך הפרויקט לא הושלם והוא לא קיבל כל זכויות בו. קריתי מונה לפני כשנה לכונס נכסים בפרויקט, לשם השלמתו. כרמון טוען, כי קריתי מסר בדיון הצהרות מהן עולה כי הוא מתעלם מזכויותיו בפרויקט.

לדברי כרמון, בפגישה שנערכה בזמנו במשרדו של קריתי, הציגו בפניו קריתי ויגרמן את הפרויקט. במסגרת ההסכם שנכרת, הוא רכש את מלוא הזכויות של אבניאל בדירה, ואף חתם על יפויי כוח מיוחד בלתי חוזר לטובת עורכי הדין ממשרדו של קריתי.

בשלב מאוחר יותר, טוען כרמון, הסתבכו עסקיו של יגרמן ושל אמו, והפרויקט כלל לא הושלם. לדבריו, נסיונותיו להשיב לידיו את הכספים ששילם עלו בתוהו.

לטענתו השניים נהגו במירמה כלפיו תוך הפרת ההסכמים על פיהם התקשר.

כרמון מבקש מבית המשפט לתת פסק דין הצהרתי הקובע, כי הוא בעל הזכות לקבל את הדירה שתיבנה, וכן לחייבם לפצותו ב-150 אלף דולר.

טרם הוגש כתב הגנה.