כחלק מהעסקה למימוש מניות בנה"פ: השותפים האמריקניים מכרו מניות הבנק ב-43.75 מ' ש'

משפ' אריסון מכרה במימוש הגדול בשבוע שעבר מניות הבנק בשמם של לו ריניירי וסקוט שי ואמש השלימה את העסקה הסיבובית למימוש מניות הבנק כשרכשה מהשניים את המניות

עסקת המימוש הגדולה בבנק הפועלים הושלמה אמש כשמשפחת אריסון רכשה משותפיה האמריקניים מניות הבנק בהיקף 43.75 מיליון שקל, זאת לאחר שמכרה בשמם מניות בשבוע שעבר.

קבוצת אריסון רכשה בעסקה מחוץ לבורסה מניות הבנק בהיקף 43.75 מיליון שקל, כ-0.28% מהונו של הבנק, מחברת היפריון שבשליטת לו רניירי (60%) וסקוט שי (40%), לאחר שכחלק מעסקת המימוש בשבוע שעבר מכרה מניות הבנק בשמם. יודגש כי לא מדובר בעסקה העומדת בפני עצמה, אלא בהשלמת עיסקת המימוש מן השובע שעבר.

המימוש של קבוצת היפריון האמריקנית הסתכם ב-43.75 מיליון שקל, שהיוו כ-3.5 מיליון הבנק. לאחר העסקה למשפחת אריסון אחזקה של כ-18.71% מהונו של בנק הפועלים. לו רניירי וסקוט שי נותרו עם אחזקה של 2.52% מהון הבנק.

יוזכר כי לפני כשבוע מימשה משפחת אריסון בשיתוף עם תעשיות מלח שבשליטת משפחת דנקנר חלק מאחזקתה בבנק הפועלים. תעשיות מלח, אריסון ושאר השותפים בשליטה חתמו על הסכם למכירת 4.2% ממניות בנה"פ לבנק ההשקעות האירופי UBS במחיר של 12.5 שקלים למניה.