סדר מקוצר

עו"ד דורי קלגסבלד מצטרף לייצוג סטף ורטהיימר בסכסוך מול אשתו, משרד אפרים-אברמזון ייצג את נס בהנפקה האחרונה, ומשרד אפשטיין-חומסקי ייצג את אבשלום נוריאל בעיסקת כנפיים

עו"ד דורי קלגסבלד מצטרף לייצוג של סטף ורטהיימר בסכסוך מול אשתו יעל. קלגסבלד ייצג את ורטהיימר, לצד עו"ד יוסי מנדלסון. מהעבר השני, מצד יעל ורטהיימר, נמצאים עורכי הדין בני ברץ ואבנר זינגר.

משרד אפרים אברמזון ייצג את נס בהנפקה האחרונה. משרד גרוס, קלינהנדלר, חודק, הלוי, גרינברג, ייצג את החתמים בהנפקה.

יובל רכלבסקי, הממונה על השכר באוצר, חה"כ דליה איציק, חה"כ מלי פולישוק-לבני, ונוספים, יהיו חלק מאורחי כנס הבוגרים של ביה"ס למשפטים במרכז הבינתחומי בהרצליה, שיתקיים ביום שלישי הבא.

עוה"ד איתן אפשטיין ועדלי חומסקי ייצגו את אבשלום נוריאל בעיסקת כנפיים, בה רכש 15% ממניות כנפיים. עו"ד אפרת רם, ממשרד הרצוג, פוקס, נאמן, ייצג את כור, שניהלה בתחילה מו"מ עם נוריאל, לרכישה משותפת של המניות. עו"ד רונית אמיר-יניב, ממשרד יגאל ארנון, ייצגה את משפחת בורוביץ בעיסקה. המו"מ בין המעורבים בעיסקה ארך כשבועיים והעסיק את עורכי הדין המעורבים במהלך, לילות רבים, עד לסגירה, בערב סוכות.

משרד אפשטיין, חומסקי, מייצג את נוריאל מזה 15 שנה. כמו כן, הוא מייצג גורמים רבים בעסקי תעופה ומטען בישראל. באחרונה טיפל במיזוג KLM ואייר פרנס, בהיבט ההגבלים העסקיים.

עו"ד עזרא קצן, היועץ המשפטי של שופינג.קום, מצטרף למשרד ברקמן, וקסלר, סער, בלום. זאת בעקבות העברת המטה של שופינג.קום לקליפורניה.

קצן עבד בעשור הקודם במשרד פישר (היום פישר, בכר, חן). בשנת 98' עזב למשרד מיתר, ליקוורניק, גבע. ב-2000 עזב לשמש כיועץ המשפטי של דילטיים, שלימים הפכה לשופינג. קום. כעת, כאמור, לקראת הנפקתה של שופינג.קום בארה"ב, קצן מצטרף לברקמן, וקסלר, סער, בלום.