משרד אהרונסון, אבולעפיה, אמודאי, מתמזג עם משרדו של עו"ד גלעד שר

שני שותפים בכירים בפירמה: יובל גלאון, ורון צין, שהצטרפו לפירמה במסגרת מיזוג, לא יהיו חלק מהמיזוג

משרד עוה"ד אהרונסון-אבולעפיה-אמודאי, המונה 35 עוה"ד, מתמזג עם משרד עו"ד גלעד שר ושות', המונה 16 עורכי דין. המשרד הממוזג ייקרא אהרונסון-שר-אבולעפיה-אמודאי. בדף הפירמה יופיע שמו של שר ראשון. המשרד הממוזג יישב במשרדים הנוכחיים של אהרונסון-אבולעפיה-אמודאי, בבית רובישנטיין בתל-אביב.

המיזוג לא יכלול את משרד גלאון-צין, שמוזג לתוך משרד אהרונסון-אבולעפיה-אמודאי לפני ארבע שנים. גלאון-צין, העוסק בתכנון ובנייה, מקיים מגעים לשיתוף פעולה עם משרד שביט-בר און-נוב-יגור.

משרד אהרונסון-אבולעפיה, עוסק בביטוח ונזיקין ובמשפט מסחרי. המשרד מייצג את מרבית חברות הביטוח במשפטים מורכבים. השותפים הבכירים בו, הם עוה"ד מולי אהרונסון, דיוויד אבולעפיה ואילן אמודאי. באחרונה זכה המשרד בשכר טירחה של 1.7 מיליון שקל בתביעה ייצוגית נגד קרן הפנסיה יוזמה.

משרד שר-קדרי, שמרכזו בירושלים, עוסק בליטיגציה, משפט מסחרי, תשתיות, נדל"ן ודיני עבודה. המשרד מייצג, בין היתר, את פרויקט הרכבת הקלה בירושלים. הוא מייצג גם את הפטריארכיה היוונית בכל ענייניה; משמש יועץ משפטי של נתיבי איילון; מייצג את עיריית ירושלים ואת הרשות לפיתוח ירושלים בפרויקטים שונים וכן את עיריית באר-שבע במספר פרויקטים.

כן מייצג המשרד את ועד עובדי מרכנתיל-דיסקונט, שנכנס לעימותים מול ההנהלה ומול שר האוצר, בנימין נתניהו. בנוסף, המשרד מעורב בפרויקט הרכבת הקלה והרכבת התחתית בתל-אביב מטעם נת"ע.

כמו כן פועל המשרד בייצוג חברות ישראליות בחו"ל, וקשור בשיתוף פעולה עם משרד עו"ד גדול בפילדלפיה.

עו"ד גלעד שר היה ממנהלי המו"מ המדיני מטעם ממשלת ישראל בשנים 1999-2001 וכיהן כמנהל לשכת ראש הממשלה ומתאם מדיניות הממשלה בתקופתו של אהוד ברק.

במשרד שותפים מלבדו, עוה"ד אמיר קדרי, העוסק במימון פרויקטים, ואופיר טל, המטפל בעיקר באיגודים מקצועיים ודיני עבודה ואחראי על הליטיגציה במשרד.