הנקראות ביותר

סמנכ"ל שירות הלקוחות של HOT פורשת לאחר 3 חודשים

שלושה חודשים בלבד לאחר שמונתה תא"ל (מיל.) סוזי יוגב לתפקיד סמנכ"ל שירות הלקוחות ב-HOT, היא הודיעה על סיום תפקידה. כך נודע ל"גלובס". HOT מסרה בתגובה, כי יוגב ביקשה להשתחרר מתפקידה מסיבות אישיות.

יוגב מונתה במסגרת גיבוש הצוות הניהולי בידי המנכ"ל, רם בלינקוב, לאחר ששימשה כקצינת ח"ן ראשית וכיועצת הרמטכ"ל לענייני נשים. קודם לכן שימשה כמפקדת בה"ד 12. בלינקוב אמר אז, כי שירות לקוחות איכותי הוא יעד אסטרטגי מספר אחת של HOT, הנמצאת בימים אלה בעיצומו של הליך לוגיסטי מורכב. שירות הלקוחות של HOT מונה 700 עובדים. מזה מספר חודשים ש-HOT עוסקת בתגבור מערך שירות הלקוחות של החברה ב-200 עובדים נוספים ובהשקעה מדווחת של 2 מיליון דולר במערכות תומכות.

רוצה להשאר מעודכן/ת בנושא הסיפורים הגדולים של השבוע?
אני מאשר/ת קבלת תוכן פירסומי מגלובס
נושאים נוספים בהם תוכל/י להתעדכן
נדל"ן
גלובס טק
נתוני מסחר
שוק ההון
נתח שוק
דין וחשבון
מטבעות דיגיטליים
✓ הרישום בוצע בהצלחה!
עקבו אחרינו ברשתות