מנכ"ל רבינטקס יקבל בונוס של מיליוני דולרים

רון גפני זכאי למענק על מכירה שתשקף שווי חברה של מעל 9.4 מיליון דולר

מנכ"ל רבינטקס, רון גפני, שתחת ניהולו ביצעה החברה קפיצת מדרגה מרשימה בשנתיים האחרונות, יהיה זכאי למענק שמן מידי שישולם לו מידי בעלי השליטה, אם העסקה תושלם.

קודם שהגיע לרבינטקס שימש גפני, יוצא רפאל, כמנכ"ל חברת ארד דליה (95'-99'), המייצרת מוני מים לקריאה מרחוק, וכמנכ"ל חברת NAMS מקבוצת ניסקו (99'-2002), שעסקה בפיתוח פתרונות בתחומי מדידת אנרגיה חשמלית ונסגרה ב-2003.

על פי תנאי העסקתו ברבינטקס, שנחתמו בספטמבר 2002, יהיה המנכ"ל זכאי למענק מדורג ומצטבר, במקרה של מכירת השליטה ברבינטקס, החל מעסקה שתשקף שווי של 9.4 מיליון דולר לחברה.

מכירה שתשקף שווי של מעל 15 מיליון דולר לחברה, תזכה את גפני, 52, בבונוס בגובה של 20% מהתמורה שתתקבל מעל שווי זה (בנוסף למענקים המצטברים על מכירה לפי שוויים נמוכים יותר).

מאחר ורבינטקס נסחרת כיום בשווי של מעל 45 מיליון דולר, עשוי הבונוס לגפני לעמוד על 3 מיליון דולר, אם הבעלים, רבינוביץ' וגומר, ימכרו את כל אחזקותיהם ברבינטקס לפי שווי זה.

גפני זכאי, על פי תנאי העסקתו, גם לשכר נדיב (כ-80 אלף שקל בחודש) ולבונוס בגובה של 6% מהרווח השנתי של רבינטקס לפני מס.

אשתקד, בעקבות הרווחים הגבוהים שרשמה החברה, נהנה גפני משכר בעלות של 2.1 מיליון שקל. השנה צפוי סכום הבונוס לגדול באופן משמעותי.

בנוסף, זכה גפני ברבינטקס להקצאת אופציות המקנה לו כיום אחזקה של 3.3% במניות החברה ששווי השוק שלהן מגיע לכמעט 7 מיליון שקל.