בפועלים סהר מעניקים מחיר יעד של 41.4 דולר למניית גיוון אימג'ינג ומותירים המלצת הקניה

מוסיפים: הרבעון האחרון צפוי להיות רבעון חזק יחסית במונחי מכירות; מתריעים כי שיעור הרווחיות הגולמית של גיוון צפוי להמשיך ולהיפגע גם ברבעון הרביעי השנה וזאת בשל כך שהחברה תחל לשלם תמלוגים למדינה

תוצאותיה הכספיות של גיוון אימג'ינג לרבעון השלישי של 2004 מאופיינות בחולשה עונתית בגין ריבוי חופשות במהלך חודשי הקיץ, הן של סגל רפואי והן של מטופלים, כך מעריכים בפועלים סהר. האנליסט יואב בורגן מוסיף כי הרבעון האחרון של שנת 2004 צפוי להיות רבעון חזק יחסית במונחי מכירות - כשתחזית החברה היא להכנסות בטווח של 17-19 מיליון דולר. בפועלים סהר לא משנים את תחזית התזרים התפעולי של החברה לטווח הארוך ומציינים כי יתרת הלקוחות של החברה מצויה ברמה נורמלית.

גיוון דיווחה על הכנסות של 14.6 מיליון דולר ברבעון השלישי כששיעור הרווח הגולמי עמד על כ-75.1%, ירידה לעומת הכנסות של 15.5 מיליון דולר ושיעור רווח גולמי של 75.5% ברבעון שקדם. בפועלים סהר מתריעים כי שיעור הרווחיות הגולמית של גיוון צפוי להמשיך ולהיפגע גם ברבעון הרביעי השנה וזאת בשל כך שהחל מרבעון זה תחל החברה לשלם תמלוגים למדינה.

בפועלים סהר מותירים את המלצת הקניה בשל הדיסקאונט המשמעותי בין מחיר השוק למחיר היעד שהינו 41.4 דולר למניה, כ-33% מעל מחיר השוק.